Frank

Leuk park en voor iedereen wat te doen. Wel paar min punten. De sweeper heb ik nog nooit in werking gezien. De bak met schuim stinkt onwijs naar oud zweet.

Beste Frank,
Beste Frank,
Bedankt voor jouw beoordeling. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren. Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal zijn.

E. van Eck

De trampolines en andere attracties zijn erg leuk, de catering goed maar er staat echt non-stop keiharde muziek aan. Waar is dat goed voor? Wordt tijdens de instructie voor het springen ook niet... De trampolines en andere attracties zijn erg leuk, de catering goed maar er staat echt non-stop keiharde muziek aan. Waar is dat goed voor? Wordt tijdens de instructie voor het springen ook niet even zachter/ uitgezet, waardoor die instructies dus ook niet volledig verstaanbaar zijn.

Hi,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.
Met...
Hi,

J. van Lit

Ontzettend vriendelijk personeel, kind vriendelijk!

L van den Hoog

Veel vermaak voor de kinderen.
Alleen de patat mag minder zout/ kruiden op.

Viola van der Meer-Dircks

Hallo!

Hallo!

Ik vind het fijn opgezet. De bandjes zijn heel duidelijk, de sfeer is super, de mensen vriendelijk en er is goed toezicht. De muziek stond dit keer ook niet te hard, wat het erg prettig maakte. Ik had boven gereserveerd, maar omdat het zo warm was, was de tafel naar beneden verplaatst, wat ik een hele goede beslissing vond. Fijn dat er zo goed meegedacht werd.

Het viel me op dat in de bevestigingsmail van de reservering van ons kinderfeestje enkel de jumptijd stond aangegeven.
Persoonlijk had ik het fijn gevonden om een kort overzichtje te ontvangen van de tafel tijd / een programmatje.
Zodat je weet hoe het eruit gaat zien.
Ik ben Dyslectisch en dan is een kort overzichtje heel fijn.

Bijv zoiets:
• Van 10.30 uur tot 13.30 uur is de tafel is voor jullie gereserveerd. Deze is gedekt en er liggen 10 bordjes, bekertjes en bestek voor jullie klaar voor de zelf meegebrachte taart.
Ook ligt er een tasje op tafel met daarin de jumpbandjes en jumpsokken voor de kids, een turflijstje voor de friet en snacks om ingevuld weer bij ons in te leveren en een waardebon voor de waterijsjes aan het eind van jullie jumpdag.
• 11.00 - 12.30 uur jumpen. Voordat jullie de vloer op gaan krijgen jullie nog even als groep bij de trap uitleg van een van onze jumpbegeleiders.en
Na het jumpen wordt de friet met snack bij jullie tafel bezorgd en aansluitend kunnen jullie een waterijsje komen uitzoeken.

Wil je als ouder actiefoto's maken van de kinderen? Haal dan de gratis fotopas, waarmee je 10 minuten de vloer op mag.

• Om uiterlijk 13.30 uur graag de tafel weer opgeruimd achterlaten.

Op de tafel stond een bordje met daarop alleen 11.00 - 12.30 uur, wat voor veel verwarring zorgde over de eindtijd. En toen ik de bevestigingsmail erbij pakte en ik alleen dezelfde tijd zag staan, raakte ik erg in de war.

Op de tafel had ik het fijn gevonden als er had gestaan: tafel gereserveerd van 10.30 tot 13.20 uur, jumptijd: 11.00 - 12.30 uur.

Heel erg bedankt voor het overwegen.
Fijne week!

Viola

Wendy

Zonder geïnformeerd te zijn bleek het airpark gesloten, terwijl je betaald inclusief airpark. Dit vanwege onderhoud, erg jammer als je met een kinderfeestje komt en je keuze hebt gebaseerd op het... Zonder geïnformeerd te zijn bleek het airpark gesloten, terwijl je betaald inclusief airpark. Dit vanwege onderhoud, erg jammer als je met een kinderfeestje komt en je keuze hebt gebaseerd op het volledige park.
Daarnaast was het te warm binnen, er is geen airco?

Hi Wendy,
Hi Wendy,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens is verlopen. Helaas beschikken we inderdaad niet in alle parken over airconditioning. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Monique van Etten

De muziek staat best wel hard. Waarschijnlijk galmt het gewoon in zo'n grote hal. En toen ik er was, waren er 2 toiletten buiten gebruik. Dus alleen 1 urinoir en een invalide toilet in gebruik. Dat... De muziek staat best wel hard. Waarschijnlijk galmt het gewoon in zo'n grote hal. En toen ik er was, waren er 2 toiletten buiten gebruik. Dus alleen 1 urinoir en een invalide toilet in gebruik. Dat is wel jammer.

Hi Monique,
Hi Monique,
Bedankt voor je review! We vinden het jammer dat je bezoek aan Jumpsquare Nieuwegein niet helemaal naar wens was. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.