Esmeralda

Groot genoeg, niet erg druk. Voor elke leeftijd iets maar niet erg schoon, veel stof (en haar) bij de luchtkussens en tussen de trampolines

Talens

Vriendelijke ontspannen sfeer maar wel erg veel werkdruk voor het personeel. Horeca lijkt onhandig ingedeeld waardoor er vaak niemand beschikbaar is voor de klant

Kenneth

Locatie, aardig personeel, denkt graag mee. Snelle refund, tafel netjes geregeld

Sylvia Cicchello

Had gevraagd of het eten op een bepaalde tijd kon komen maar was gewoon niet doorgegeven vond ik heel jammer.

S. Akbaba

We hadden gereserveerd voor de Disco jumps, maar helaas was de muziek en lichtje pas na mijn waarschuwing 40 minuten later aangezet. Verder vond ik de communicatie en de biediening slecht. Nog een... We hadden gereserveerd voor de Disco jumps, maar helaas was de muziek en lichtje pas na mijn waarschuwing 40 minuten later aangezet. Verder vond ik de communicatie en de biediening slecht. Nog een minpunt vind ik dat de taart bordjes van plastic waren. Dat vind onaantrekkelijke uitzicht.

Edwin Sleurink

Personeel lette niet op welke personen er wel en niet mochten. Sommige kinderen liepen half huur na eindtijd nog steeds op de baan. Daarnaast blijven hun ouders ook zitten en kunnen nieuwe gasten... Personeel lette niet op welke personen er wel en niet mochten. Sommige kinderen liepen half huur na eindtijd nog steeds op de baan. Daarnaast blijven hun ouders ook zitten en kunnen nieuwe gasten nergens bij. Uiteindelijk veel te druk!