Annemiek Pelle

Ik was altijd super enthousiast maar de laatse keer was het niet goed op orde. Door personeelsgebrek was het airpark en de highpark performance afwisselend van elkaar geopend. De airbag was kapot.... Ik was altijd super enthousiast maar de laatse keer was het niet goed op orde. Door personeelsgebrek was het airpark en de highpark performance afwisselend van elkaar geopend. De airbag was kapot. Ik was hier met 5 kinderen, een behoorlijke kostenpost maar er was geen compensatie mogelijk (bijvoorbeeld een half uurtjr langer springen). Ik vond dit behoorlijk teleurstellend.

Beste Annemiek,
Beste Annemiek,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met ons hebt gehad. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Mgberingen

Voor de Kids prima eten duurde vrij lang en was vrij koud

D.

Troosteloze ruimte met dito bediening

Hi,
Hi,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Wilco

Prima park. Erg druk met grote en hele kleine kinderen door elkaar heen. Bijzonder was dat bij grote drukte……dat men bepaalde gedeelten juist ging afsluiten. Zodat het op andere gedeelten zo druk... Prima park. Erg druk met grote en hele kleine kinderen door elkaar heen. Bijzonder was dat bij grote drukte……dat men bepaalde gedeelten juist ging afsluiten. Zodat het op andere gedeelten zo druk werd dat er niet meer fatsoenlijk gesprongen kon worden. Niet voor herhaling vatbaar.

Beste Wilco,
Beste Wilco,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. ij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Roland

Vies wc's, vloer zeiknat. Sokken van kids compleet doorweekt. Veel grote pestende kinderen liepen er rond.

Beste Roland,
Beste Roland,
Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Vivian

Duur, eten was te weinig

Hi Vivian,
Hi Vivian,
Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te lezen dat jouw bezoek niet helemaal naar wens was. We stellen je feedback echter erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Ron

Zeer vriendelijk personeel.
Zeer goede patat.
Alleen jammer dat het gedeelte waar de onderdelen zijn die door lucht opgeblazen zijn dicht gaat tijdens het uur voor de allerkleinsten. Zeer vriendelijk personeel.
Zeer goede patat.
Dit vonden zij juist het leukste.
Er wordt goed toezicht gehouden.
En ook jammer dat de muziek na dat uur voor de allerkleinsten zo snel overgaat in muziek die juist niet geschikt is voor de allerkleinsten. Want je bent toch niet meteen weg. We bleven nog patat eten.

Kostas

Genoeg attributen, omdat we kwamen voor de disco avond en de disco lichten werkten niet. Had je van te voren kunnen testen..