Daniël van Rhee

Goede toestellen en luchtkussens. Kids vinden t leuk. Minder is wel de krappe en wat ongezellige ruimte met tafels beneden. Ook de geopende deur met 13 graden buiten zorgt voor een onaangename... Goede toestellen en luchtkussens. Kids vinden t leuk. Minder is wel de krappe en wat ongezellige ruimte met tafels beneden. Ook de geopende deur met 13 graden buiten zorgt voor een onaangename tocht. Ik had graag wat langer gebleven als ik zelf wat comfortabeler zat.

Verlee

Leuk om te doen met de kleinkinderen. Alleen jammer en raar dat ik de dag erna een mail kreeg met oeps vergeten, maar je krijgt in de herfstvakantie 20% korting. Beetje flauw!!

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Hi,
Bedankt voor je review! Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.
Team Jumpsquare

Emma Brouwer

Jumpsquare is een springparadijs er zijn mega trampolines,air paradijs,air bag,en nog veel meer alleen jammer dat het soms heel druk kan zijn. Maar verder perfect om lekker te springen👍🏻

Milan Trouborst

Twas super leuk en een echt nette organisatie

Maaike Röst

Ik vond het veel te druk en zeer teleurstellend dat er elk kwartier een bepaald stuk gesloten werd. Communiceer dat dan van te voren duidelijk

Reactie Jumpsquare Nieuwegein:

Beste Maaike,
Beste Maaike,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. Wat jammer dat jouw bezoek aan Jumpsquare Nieuwegein niet naar verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare