Viola van der Meer-Dircks

Hallo!

Ik vind het fijn opgezet. De bandjes zijn heel duidelijk, de sfeer is super, de mensen vriendelijk en er is goed toezicht. De muziek stond dit keer ook niet te hard, wat het erg prettig maakte. Ik had boven gereserveerd, maar omdat het zo warm was, was de tafel naar beneden verplaatst, wat ik een hele goede beslissing vond. Fijn dat er zo goed meegedacht werd.

Het viel me op dat in de bevestigingsmail van de reservering van ons kinderfeestje enkel de jumptijd stond aangegeven.
Persoonlijk had ik het fijn gevonden om een kort overzichtje te ontvangen van de tafel tijd / een programmatje.
Zodat je weet hoe het eruit gaat zien.
Ik ben Dyslectisch en dan is een kort overzichtje heel fijn.

Bijv zoiets:
• Van 10.30 uur tot 13.30 uur is de tafel is voor jullie gereserveerd. Deze is gedekt en er liggen 10 bordjes, bekertjes en bestek voor jullie klaar voor de zelf meegebrachte taart.
Ook ligt er een tasje op tafel met daarin de jumpbandjes en jumpsokken voor de kids, een turflijstje voor de friet en snacks om ingevuld weer bij ons in te leveren en een waardebon voor de waterijsjes aan het eind van jullie jumpdag.
• 11.00 - 12.30 uur jumpen. Voordat jullie de vloer op gaan krijgen jullie nog even als groep bij de trap uitleg van een van onze jumpbegeleiders.en
Na het jumpen wordt de friet met snack bij jullie tafel bezorgd en aansluitend kunnen jullie een waterijsje komen uitzoeken.

Wil je als ouder actiefoto's maken van de kinderen? Haal dan de gratis fotopas, waarmee je 10 minuten de vloer op mag.

• Om uiterlijk 13.30 uur graag de tafel weer opgeruimd achterlaten.

Op de tafel stond een bordje met daarop alleen 11.00 - 12.30 uur, wat voor veel verwarring zorgde over de eindtijd. En toen ik de bevestigingsmail erbij pakte en ik alleen dezelfde tijd zag staan, raakte ik erg in de war.

Op de tafel had ik het fijn gevonden als er had gestaan: tafel gereserveerd van 10.30 tot 13.20 uur, jumptijd: 11.00 - 12.30 uur.

Heel erg bedankt voor het overwegen.
Fijne week!

Viola