Dirk trubendorffer

Leuk voor kinderen maar organisatorische ramp

Silvia vlaspoel

Extra bestelde.eten nooit ontvamgen ja alleen de cola nadat mijn dochter erom.vroegaar het voordeel.menu nooit ontvangen. Ook.werd bij de bali tegen mijn dochter gezegd drinken na het jumpen kids... Extra bestelde.eten nooit ontvamgen ja alleen de cola nadat mijn dochter erom.vroegaar het voordeel.menu nooit ontvangen. Ook.werd bij de bali tegen mijn dochter gezegd drinken na het jumpen kids hadden dorst en moesten dus pas na het jumpen in 1 uur tijd na het jumpen.4 kannen opdrinken
bij aankomst moest ik alsbegeleider ook extra betalen. uiteindelijk duur grapje. Andere dochter is in januarie jarig ik kom niet meer terug voor een groot feestje

Gerard Kielenstijn

Wat een te gekke locatie!! Ik ben 53 jaar maar voelde me daar als een kind zo blij.....hahaha.... Gewoon de volle 2 uur Jumpen van hot naar her. Héérlijk.

Yves Aerts

Mijn kinderen zitten al voor de derde keer op de lessen van jumpsquare. Nu een van de twee beste lesgevers reeds weg is, en de andere van de twee er waarschijnlijk moet of gaat stoppen, denken wij... Mijn kinderen zitten al voor de derde keer op de lessen van jumpsquare. Nu een van de twee beste lesgevers reeds weg is, en de andere van de twee er waarschijnlijk moet of gaat stoppen, denken wij er aan om onze lessen te stoppen. Als er geen serieze lessen gegeven worden, heeft het nog weinig zin.

Reactie Jumpsquare Maastricht:

Hi Yves,
Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer de leraren, waarmee uw kinderen de beste band hadden, geen lessen meer geven.
Wij hebben ervoor gezorgd dat er nieuwe leraren zijn...
Hi Yves,
Wij hebben ervoor gezorgd dat er nieuwe leraren zijn aangesteld die de lessen op zich gaan nemen en de kinderen nieuwe tricks gaan aanleren

Mir

Ook even een reactie op de beoordeling van coralie, en vooral even een hart onder de riem voor bryan. Laat je niet ontmoedigen door 1 zo'n reactie. Het is heel duidelijk dat deze persoon jou totaal... Ook even een reactie op de beoordeling van coralie, en vooral even een hart onder de riem voor bryan. Laat je niet ontmoedigen door 1 zo'n reactie. Het is heel duidelijk dat deze persoon jou totaal niet kent. En het is daarom wel duidelijk dat alles wat ze over je schrijft, totaal nergens op slaat. Hele rare,aparte reactie. Alsof ze het over een totaal ander persoon heeft. Blijf gewoon jezelf, en ga vooral zo door als je bezig bent! Alle kids zijn weg van je, zowel op je werk en daarbuiten. En ach, je hebt altijd mensen die je niks gunnen, en er zich zelf beter door voelen om iemand anders "zwart" te maken.

Iris

Mijn kinderen zijn al meerdere keren komen springen met vriendjes en vinden het super leuk! Heel aardig en behulpzaam personeel. Tijdens het kinderfeestje van mijn dochter was niets te gek. De... Mijn kinderen zijn al meerdere keren komen springen met vriendjes en vinden het super leuk! Heel aardig en behulpzaam personeel. Tijdens het kinderfeestje van mijn dochter was niets te gek. De oudste kreeg zelfs een kort lesje back Flip. Echt super !!!

Spangenberg

Even reactie op de review van Coralie:
Even reactie op de review van Coralie:
Super begeleiding van jumpmasters voor onze 2 zonen bij jumpscool. Vooral Saïd en Bryan. Ik snap totaal niet hoe deze mevrouw een nare ervaring kan hebben met Bryan. Hij is het meest behulpzaam personeelslid die daar rondloopt. Hij zit er boven op, regelt meteen als je met een vraag komt, begeleidt onze 2 jongens super bij jumpscool, gedreven om het beste uit de kinderen te krijgen en dus ook enorm hart voor de zaak. Ik hoorde dat Saïd er niet meer werkt.
Hopelijk komt hij nog terug, deze 2 mannen zijn een enorme aanwinst voor jumpsquare.