F.Daniels

Kinderen vinden het altijd leuk om naartoe te gaan en alles is goed geregeld

Ela

Easy, fun, clear rules, support available when requested

Joris Penders

Fijne ontvangst. Mooi overzichtelijk vanuit cafetaria

Rijksen

Jullie zetten bij specials een family ticket voor 4 personen aan 58 euro op de site en als je deze dan aan klikt is het 62.95 euro is 4.95 euro meer een extra persoon toevoegen zou 14.50 euro p.p... Jullie zetten bij specials een family ticket voor 4 personen aan 58 euro op de site en als je deze dan aan klikt is het 62.95 euro is 4.95 euro meer een extra persoon toevoegen zou 14.50 euro p.p zijn uiteindelijk is het 15.50 euro ook weer een euro meer is niet erg waarschijnlijk dat ik mijn vrienden of familie aanbeveelt om naar jullie toe te komen.

Reactie Jumpsquare Maastricht:

Hi,
Hi,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs. Het klopt inderdaad dat de prijs niet correct op de website stond aangegeven maar we hebben dit a.d.h.v. jouw feedback kunnen wijzigen. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Fouzia

Het is geweldig om te doen vooral bij slecht weer. Personeel is ontezettend vriendelijk en behulpzaam. Waarom geen 5 sterren, het is erg prijzig. Voor ons ook wel de reden om dit niet vaker te doen.