Vanhees

Horeca was gesloten. En dit terwijl medewerkers aan de toog drank en frikandellen kwamen halen. Niet fijn voor de kindjes en ouders die moeten wachten.

C.fraats

We konden niks te drinken krijgen ,na 2 uur pas , er was iemand ziek , ik vind dat niet kunnen

Nick jacobs

De Klant vriendelijkheid mag zeker verbeterd worden

Esmee Ruigrok

Leuk springpark, alleen de prijs vind ik flink duur. Uurtje springen met 2 kids á €20 (2 & 4 jaar) . Steeds nieuwe sokken inbegrepen voor de kids terwijl ze prima meerdere springbeurten mee zouden... Leuk springpark, alleen de prijs vind ik flink duur. Uurtje springen met 2 kids á €20 (2 & 4 jaar) . Steeds nieuwe sokken inbegrepen voor de kids terwijl ze prima meerdere springbeurten mee zouden gaan. Als ze €2,50 in mindering zouden brengen op een ticket omdat je je sokken van de vorige keer meebrengt zou het al een stuk schelen.

Kg

Hef is een leuke plek ook voor de jongere kindjes. Ziet er netjes en schoon uiT. Misschien leuke aanvulling dat personeel wat kleine trucs voordoen zodat de kinderen een beeld hebben wat ze allemaal... Hef is een leuke plek ook voor de jongere kindjes. Ziet er netjes en schoon uiT. Misschien leuke aanvulling dat personeel wat kleine trucs voordoen zodat de kinderen een beeld hebben wat ze allemaal kunnen doen dan alleen springen.
Ik vind de prijs wel hoog.