Joyce Reijners

Omdat het een geweldig uitje voor de kinderen is om lekker hun energie kwijt te kunnen

Renate Nowak

Ook fijn park voor de hele kleintjes. Dat is vaak niet zo.

Dimas

Super leuk om eens een keertje te doen, zowel jong als oud

Tijn Hoenderkamp

Super leuk park, met goede medewerkers

CIndy van der Goor

Omdat ze geen medewerker hadden voor de Horeca, bleef deze vandaag gesloten. Je kon dus niet te drinken krijgen. Er was voldoende personeel aanwezig, maar blijkbaar niemand die zich geroepen voelde... Omdat ze geen medewerker hadden voor de Horeca, bleef deze vandaag gesloten. Je kon dus niet te drinken krijgen. Er was voldoende personeel aanwezig, maar blijkbaar niemand die zich geroepen voelde om even te zorgen voor iets te drinken voor de klanten. Wél had het personeel tijd om met elkaar te grappen en elkaar in de foam pit te werpen.

Sommige klanten hadden wel drinken, bleek dat zij dit haalden bij de naastgelegen horecazaak. De medewerkster was hiervan op de hoogte en gaf aan dat dit niet mocht, maar heeft hier verder geen actie op ondernomen.

Reactie Jumpsquare Maastricht:

Hi Cindy,
Hi Cindy,
Wat vervelend dat u op het moment van het bezoeken van ons park geen drinken kon bestellen. Wij hebben helaas net zoals vele andere horecazaken een enorm personeelstekort dat er soms voor zorgt dan we niemand in de horeca hebben staan. De medewerker die achter de receptie staat doet dan beide en we hebben gemerkt dat dit niet werkbaar is. Om dit in de toekomst te voorkomen hebben we een drankenautomaat aangeschaft zodat bij te weinig personeel en drukte er wel een drankje gekocht kan worden. Wat betreft het voldoende personeel hebben wij bepaalde veiligheidsregels waar we ons aan moeten houden. Per zoveel bezoekers staat er één jumpmaster op de vloer. Niet alle medewerkers kunnen dus weg van hun plekje. Onze excuses en we hopen u nog een keertje terug te zien met een geopende horeca!

Wendy

Het was leuk voor mijn 5 jarige. Nadeel vond ik de grotere kinderen , waardoor het al snel te druk word om goed te springen.. ik had gereserveerd tijdens mini jumo uurtje , maar mochten wat eerder... Het was leuk voor mijn 5 jarige. Nadeel vond ik de grotere kinderen , waardoor het al snel te druk word om goed te springen.. ik had gereserveerd tijdens mini jumo uurtje , maar mochten wat eerder naar binnen. Echter tijdens minijumo uur waren er ook nog grotere

Vanhees

Horeca was gesloten. En dit terwijl medewerkers aan de toog drank en frikandellen kwamen halen. Niet fijn voor de kindjes en ouders die moeten wachten.

C.fraats

We konden niks te drinken krijgen ,na 2 uur pas , er was iemand ziek , ik vind dat niet kunnen