Jump-XL

Jump-XL Groningen

Ik vond het echt geweldig!! Ga sowieso binnenkort nog een keer

P

Toch één ster vriendelijk personeel, verder weinig positiefs te bedenken. Koud bijzondere smaak koffie aromatische wc’s minder frisse dekentjes die je toch echt nodig bent.één keer en niet weer.

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We... Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Bert Nijhof

Flink duur, 12,95 voor een uurtje. ik klaagde over geldklopperij toen we ook nog sokken moesten kopen waar waarschijnlijk enorm veel winstmarge op zit, en kreeg maar weinig begrip; een betweterige... Flink duur, 12,95 voor een uurtje. ik klaagde over geldklopperij toen we ook nog sokken moesten kopen waar waarschijnlijk enorm veel winstmarge op zit, en kreeg maar weinig begrip; een betweterige en bitse achter de balie.
Volgende keer spendeer ik m’n geld met plezier ergens anders.

Beste Bert,
Beste Bert,
Bedankt voor je review! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek aan Jump XL Hengelo. We begrijpen dat de kosten van onze diensten belangrijk voor je zijn en we waarderen je feedback hierover. Graag willen we benadrukken dat onze jump sokken herbruikbaar zijn, een stap die we hebben genomen met oog op duurzaamheid. We nemen je opmerkingen serieus en streven ernaar onze service te verbeteren.

de jong

Je moet heel lang wachten als je iets wilt bestellen, er is te wijnig personeel

Reactie Jump-XL:

Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te lezen dat je lange wachttijden hebt ervaren tijdens je bezoek. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de... Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te lezen dat je lange wachttijden hebt ervaren tijdens je bezoek. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel volgens wens zal verlopen.

Elizabeth

Je mag niet van de hoogste muur af super saai. En bij het hoogste toren bij de airbag land je echt hard mij rug dee echt pijn! Bij de slam dunk is de hoep echt hoog. Ninja pakoer moeilijk voor... Je mag niet van de hoogste muur af super saai. En bij het hoogste toren bij de airbag land je echt hard mij rug dee echt pijn! Bij de slam dunk is de hoep echt hoog. Ninja pakoer moeilijk voor kinderen. Best vieze wc. En ze hebben geen kip nuggets of een super glijbaan. Anders is het leuk!

Johan

Rooklucht erg duur

Beste Johan,
Beste Johan,
Bedankt voor je review! Wat jammer dat jouw bezoek niet volgens verwachting is verlopen. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Mecit sahinturk

Laaste uur was er nietmand als we medewerker roepten om twister aantezeten was in twee min klaar en me zoons wilden steeds bij twister maar medewerker waren niet aardig zeggen ze weer met raar... Laaste uur was er nietmand als we medewerker roepten om twister aantezeten was in twee min klaar en me zoons wilden steeds bij twister maar medewerker waren niet aardig zeggen ze weer met raar gezicht.ze waren met schoonmaak bezig.

Beste Mecit,
Beste Mecit,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Michiel Van Noort

Veel te druk bij de trampolines en de horeca ruimte was erg onbehagelijk met stampende muziek en vieze tafels

Beste Michiel,
Beste Michiel,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Sharda

Het was erg koud. Volgens mij lekkende dak. Zag een druppel vallen op de mat. Vroeg me al af waar de natte plekken vandaan kwamen. Daardoor natte sokken, ook nog eens in de jou.
Vrij klein.

Beste Sharda,
Beste Sharda,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. We stellen het erg op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.