Scheepmaker

Mooie zomerdeal 2 u met ijsje voor de prijs van 1,5 zonder ijsje.
Mooie zomerdeal 2 u met ijsje voor de prijs van 1,5 zonder ijsje.
Medewerkers niet echt geïnteresseerd, tafeltjes worden ‘bezet gehouden’ door schoenen op de grond (is er geen schoenenkast?), vieze plakkerige tafeltjes en stoelen.
Als je vraagt om een doekje om tafels schoon te maken komt het niet in de medewerkers op om snel zèlf even een doekje over de tafels te halen. Je krijgt een droog doekje in de handen en verdwijnen weer ‘naar achteren’.
Voor het toilet moet je naar boven, dus vanuit de jump eerst de hele zaak door en dan naar boven. Niet echt praktisch.
Het was erg warm binnen, ondanks dat het geen warme dag (meer) was.

Pluspunten: gratis water, gratis wifi en voor de kids een leuke jump.

Tips: maak af en toe tafels schoon, plaats meerdere schoenenkasten en kluisjes, zet er iemand bij met horeca ervaring en plaats ook wat relaxtere stoelen voor de ouders.

Wendy arens

Mooie ruimte met hele leuke onderdelen en trampoline. Je mist wel echt een airco. Het is veel te heet voor de kinderen om te springen. En dan helpt het echt niet voldoende om deuren open te zetten.... Mooie ruimte met hele leuke onderdelen en trampoline. Je mist wel echt een airco. Het is veel te heet voor de kinderen om te springen. En dan helpt het echt niet voldoende om deuren open te zetten. En nu was het niet eens heel war. 21 graden buiten.
Hebben tot 2x gevraagd om friet die men was vergeten. Uiteindelijk bij het weg gaan blijkt het beneden bij de balie te staan omdat men niet wist voor welke tafel. Maar tot 2x toe werd wel gezegd we komen het zo brengen. Er is niet eens de moeite genomen om boven te kijken wie er iets mist. Vind dat echt niet kunnen.

Jessica Bakker

Mooi park, uitdagend. Ook fijn voor ouders

Gezin

Jumpen is leuk en goed alleen horeca is echt onder de maat; tosti’s met harde kaas in het midden, limonade in smerige kannen en limonade bekers die nog nat en vies zijn. Daardoor minder sterren.

Flosjos

Voor kinderen geweldig voor ouders minder geweldig als je geen kinderfeestje heb dan heb je dus ook geen zitplek.

Moniek

Mooi jump park, veel verschillende activiteiten. Helaas vnl gerund door jong en onervaren personeel. Spullen niet geleverd voor het kinderfeestje, veel onduidelijkheid, komt amateuristisch over.

Anoek Farber

Goed geregeld en de kinderen vinden het erg leuk.

Sukariyah Lambooij

Ik heb gemerkt dat de kinderen lekker uit hun dak kunnen gaan. En de arrangementen zien er goed uit.

Ik mis wel iets van een airco of iets van lucht circulatie. De kinderen hadden het heel warm en het plastic was nat van het zweet.

De service is super, als er iets met je kind gebeurd worden ze goed gecontroleerd. Ik wil via deze enquête die jonge nog super bedanken!! :-)