Yvette

Prima plek om te jumpen en bijkomend voordeel was dat boaz zelf aanwezig was.

Bram van Zoelen

Kids vonden het geweldig en was goed geregeld met de feesttafel enz

KvD

Best een leuk springpark voor de kinderen, maar na 1,5 uur heb je 't wel gezien. De horeca is echter slecht: met een groep kinderen zijn we wezen springen, en de kids wilden ook wat eten en drinken.... Best een leuk springpark voor de kinderen, maar na 1,5 uur heb je 't wel gezien. De horeca is echter slecht: met een groep kinderen zijn we wezen springen, en de kids wilden ook wat eten en drinken. Het drinken lukte nog wel, maar het eten was te ingewikkeld: de bestelling van wat 6 frietjes en 6 snacks moest 3 keer achteraan gegaan worden voordat het geleverd werd en steeds kwam het in delen. Uiteindelijk heeft het een uur geduurd voordat alles in gedeeltes op tafel stond. Personeel was niet bepaald vriendelijk en op een klacht wordt niet gereageerd.

W

Goed georganiseerd

Hi,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw bezoek naar wens is geweest. Graag zien we jullie snel weer.

Marion tonissen

Mooi park, genoeg afwisseling in spring toestellen en trampolines. Airpark is erg leuk. Alleen 1 minpuntje is die ijzeren trap. Het is geen pretje als je boven zit om op die sokken op de trap te lopen

Beste Marion,
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat uw bezoek naar wens is geweest.
Beste Marion,
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat uw bezoek naar wens is geweest.
Helaas kunnen we niks veranderen aan de trap. Deze constructie zorgt ervoor dat jumpers niet uitglijden. Inderdaad niet de meest comfortabele trap, maar veiligheid gaat voorop.
Hopelijk zien we jullie snel weer.

Sandra

Mooi jump park, schoon, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goede menukaart!

Hi Sandra,
Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat uw bezoek naar wens is geweest. Tot de volgende keer!

Simone van Asselt

Heel divers, dochter zegt; veel leukere toestellen dan andere springparken. Heel geslaagd kinderfeestje gehad. Jong maar vriendelijk personeel !

Hi Simone,
Wat fijn om te horen dat uw dochter een top feestje heeft kunnen vieren en dat het personeel jullie goed heeft geholpen.