Jump-XL

Priscilla Jongman-Passmann

Het is een super mooi en groot trampoline park. Helaas zelf door een ongelukje niet meer kunnen springen maar ontzettend goed opgevangen door het personeel die regelmatig kwam vragen of het goed... Het is een super mooi en groot trampoline park. Helaas zelf door een ongelukje niet meer kunnen springen maar ontzettend goed opgevangen door het personeel die regelmatig kwam vragen of het goed ging en of ik nog iets nodig had.

Cyn

Altijd leuk, vriendelijk personeel. Jammer dat er geen airco is…

Reactie Jump-XL:

Hi Cyn,
Hartelijk bedankt voor je review en bedankt voor het compliment! Wij vinden het ook jammer dat we geen airco hebben met het warme weer.

Priscilla

Geen ehbo aanwezig, geen patat op woensdagmiddag 13.30 meer aanwezig

Reactie Jump-XL:

Hi Priscilla,
Hi Priscilla,
Bedankt voor jouw review! We vinden het erg vervelend dat je ontevreden bent over je bezoek. We stellen het erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Echter was onze keuken gewoon geopend en vinden wij het erg apart dat u niks kon bestellen. Daarnaast zijn alle medewerkers BHV gecertificeerd en schieten ze te hulp wanneer nodig. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan geheel volgens verwachting zal verlopen.
Team Jump XL

Wendy arens

Mooie ruimte met hele leuke onderdelen en trampoline. Je mist wel echt een airco. Het is veel te heet voor de kinderen om te springen. En dan helpt het echt niet voldoende om deuren open te zetten.... Mooie ruimte met hele leuke onderdelen en trampoline. Je mist wel echt een airco. Het is veel te heet voor de kinderen om te springen. En dan helpt het echt niet voldoende om deuren open te zetten. En nu was het niet eens heel war. 21 graden buiten.
Hebben tot 2x gevraagd om friet die men was vergeten. Uiteindelijk bij het weg gaan blijkt het beneden bij de balie te staan omdat men niet wist voor welke tafel. Maar tot 2x toe werd wel gezegd we komen het zo brengen. Er is niet eens de moeite genomen om boven te kijken wie er iets mist. Vind dat echt niet kunnen.

Scheepmaker

Mooie zomerdeal 2 u met ijsje voor de prijs van 1,5 zonder ijsje.
Mooie zomerdeal 2 u met ijsje voor de prijs van 1,5 zonder ijsje.
Medewerkers niet echt geïnteresseerd, tafeltjes worden ‘bezet gehouden’ door schoenen op de grond (is er geen schoenenkast?), vieze plakkerige tafeltjes en stoelen.
Als je vraagt om een doekje om tafels schoon te maken komt het niet in de medewerkers op om snel zèlf even een doekje over de tafels te halen. Je krijgt een droog doekje in de handen en verdwijnen weer ‘naar achteren’.
Voor het toilet moet je naar boven, dus vanuit de jump eerst de hele zaak door en dan naar boven. Niet echt praktisch.
Het was erg warm binnen, ondanks dat het geen warme dag (meer) was.

Pluspunten: gratis water, gratis wifi en voor de kids een leuke jump.

Tips: maak af en toe tafels schoon, plaats meerdere schoenenkasten en kluisjes, zet er iemand bij met horeca ervaring en plaats ook wat relaxtere stoelen voor de ouders.

M

Vriendelijk personeel, beetje jammer dat niet alles werkt/open was