Kim

Zeer traag personeel. Oisterwijk was vele malen beter!

Jois

Groot spring park met veel leuke mogelijkheden. Alleen het was ondanks dat het buiten niet heel warm was binnen bloed heet.

Jeske

Ik vind dat de blokkenbakken stinken, ze ruiken heel erg muf

Laura

Slecht verzorgd altijd te weinig personeel, keuken dicht omdat de kok ziek is. Konden niets bestellen.

Linda

Springen is geweldig. Telefonisch heb ik Waalwijk gehele dag niet kunnen bereiken en bij binnenkomst waren alle tafels vervuild en in het uur dat wij er waren bleef dit zo terwijl er toen amper... Springen is geweldig. Telefonisch heb ik Waalwijk gehele dag niet kunnen bereiken en bij binnenkomst waren alle tafels vervuild en in het uur dat wij er waren bleef dit zo terwijl er toen amper gasten waren. Personeel deed er niks aan, leken vermoeid van de drukte overdag.

Pals

Personeel is niet klantgericht en worden vaak fouten gemaakt. Ook is het park waar wij waren niet uitdagend voor de prijs die het kost. Schuim wat in de bakken zit is al heel oud en vies. Kortom wij... Personeel is niet klantgericht en worden vaak fouten gemaakt. Ook is het park waar wij waren niet uitdagend voor de prijs die het kost. Schuim wat in de bakken zit is al heel oud en vies. Kortom wij zullen jullie park mede onze familieleden niet meer bezoeken.

Ron Veringmeier (Natuurgeneeskundige Praktijk)

Rommelig, restauratie en tafeltjes vies, springen en consumpties veel te duur, lange besteltijden, kortom, te weinig personeel en voor mij mogen jullie verdwijnen. Ruimte kan gevuld worden met iets... Rommelig, restauratie en tafeltjes vies, springen en consumpties veel te duur, lange besteltijden, kortom, te weinig personeel en voor mij mogen jullie verdwijnen. Ruimte kan gevuld worden met iets leukers en betaalbaarders.