Mevr.C.van de Ven

Het personeel kan wat vriendelijker en attenter zijn. Lopen achter de balie te snoepen en hangen maar wat. Sluspuppy kon niet besteld worden omdat machine te laat was opgestart. Weinig aandacht wat... Het personeel kan wat vriendelijker en attenter zijn. Lopen achter de balie te snoepen en hangen maar wat. Sluspuppy kon niet besteld worden omdat machine te laat was opgestart. Weinig aandacht wat er allemaal gebeurd in de wachtruimte. Vieze toiletten. Vloeren zijn lang niet gestofzuigd. Kinderen die aan het jumpen zijn om 15.00 uur die onder de 6 jaar zijn.

Karolein

Erg leuk springparadijs voor de kinderen met aandachtige en servicegerichte medewerkers!

Daisy

Weinig sfeer
Weinig sfeer
Kinderen moesten voor kinderfeestje wachten om te gaan jumpen en na het feestje weer 20 min op het eten. Verder is de menukaart karig, waarom wordt er bij een gezonde lunchdeal chips geserveerd?

Reactie Jump-XL Waalwijk:

Beste Daisy,
Beste Daisy,
Bedankt voor jouw review! Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet helemaal naar wens is verlopen. We streven er voortdurend naar om ons food en beverage concept te verbeteren. We zouden graag meer gedetailleerde feedback ontvangen over wat er niet naar wens was met betrekking tot onze menukaart. Als je geïnteresseerd bent om ons meer inzicht te geven, neem dan alsjeblieft contact met ons op via marketing@jump-xl.com. We waarderen je input enorm en hopen de ervaring in de toekomst te verbeteren.
Team Jump XL

Ik

Personeel is zo langzaam en als je ze iets vraagt dan weten ze het niet

Reactie Jump-XL Waalwijk:

Hi,
Hi,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek aan Jump XL Waalwijk niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Marco van Linder

Wij komen er regelmatig, ikzelf spring niet mee. Gisteren hadden we voor de eerste keer z’n kinderfeest daar gevierd, dat is prima bevallen. Daarnaast werken er ook leuke mensen, voornamelijk de... Wij komen er regelmatig, ikzelf spring niet mee. Gisteren hadden we voor de eerste keer z’n kinderfeest daar gevierd, dat is prima bevallen. Daarnaast werken er ook leuke mensen, voornamelijk de dames achter de bar. Wij komen zeker vaker terug

Marieke Glasbergen/ Joris Glasbergen

Mijn zoon had een eerste introductieles en hij gaf aan dat hij twijfelt of er wel echt docenten zijn die hem straks leren trampoline springen. Hij kreeg de indruk dat het een soort studenten waren.... Mijn zoon had een eerste introductieles en hij gaf aan dat hij twijfelt of er wel echt docenten zijn die hem straks leren trampoline springen. Hij kreeg de indruk dat het een soort studenten waren. Dus we weten eigenlijk nog niet zo goed wat we er van vonden, we wachten de eerste les nog even af.

JUMP XL Waalwijk

Goede behulpzame medewerkers die altijd weer blij zijn met mijn komst