Tess

Ik vind de kinderfeestje echt heel erg prijzig. Daarbij vind ik het verplichte aantal van 6 heel veel. Bij afmelding van een kindje betaal je alsnog de volle mep. De vergoeding aan eten en drinken... Ik vind de kinderfeestje echt heel erg prijzig. Daarbij vind ik het verplichte aantal van 6 heel veel. Bij afmelding van een kindje betaal je alsnog de volle mep. De vergoeding aan eten en drinken heb ik ook niet ontvangen jammer genoeg. Personeel was heel erg vriendelijk!!

Reactie Jump-XL Waalwijk:

Beste Tess,
Beste Tess,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens is verlopen. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren! Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

K. Van de Laar

Omdat het een leuk uitje is voor kinderen.

Mariëlle van den Heuvel

Het was een totale teleurstelling voor hetgeen we besteld hebben. Service/personeel was verder prima.

Sharona

Leuk voor de kinderen. Jammer van de mega shagerijnige bedrijfsleider die alleen maar loopt te zeuren over de kinderfeestjes.

Jan Meeuwis

Omdat ons kleinkind niet binnen mocht, terwijl wij maanden terug zijn geweest, toen mocht hij gewoon jumpen.
En mijn kleindochter vertelde dat er meer kinderen onder de zes jaar binnen waren, die aan het jumpen waren. Zij kende die andere kinderen. Dit is met twee maten meten. Onze kleinzoon was ontroostbaar 😢

Jessica de Man

Leuk personeel en mijn dochter beweegt graag