Joyce Van osch

Kids hebben een super middag gehad. Personeel was vriendelijk en kon als ouder prima vertoeven in de kantine.

V Santvoort

Kinderen vinden het geweldig jammer dat het zo duur is anders zouden we vaker gaan.

Mamma2010

Super leuk park maar de kinderen veel plezier hebben

Deirdre

Een heel prettige jump XL, super leuk en veilig voor kinderen, veel mogelijkheden om als ouder mee te doen of betrokken te blijven via het viewpoint in de ruimte of via de 10 minutenkaart. Goed en... Een heel prettige jump XL, super leuk en veilig voor kinderen, veel mogelijkheden om als ouder mee te doen of betrokken te blijven via het viewpoint in de ruimte of via de 10 minutenkaart. Goed en rustig personeel.

Angela

Het spring park is Super. Echter mindere ervaring met personeel. Veel mis communicatie met personeel, tegen strijdigheden of we wel of niet naar binnen konden. Het ene personeel lid ze van wel, toen... Het spring park is Super. Echter mindere ervaring met personeel. Veel mis communicatie met personeel, tegen strijdigheden of we wel of niet naar binnen konden. Het ene personeel lid ze van wel, toen weer niet. Er werd niet meegedacht, indien ze aan hadden gegeven dat ik eerst online moest betalen en daarna na binnen kon, was er niets aan de hand.