Nicol

Bij binnenkomst word de jarige niet eens gefeliciteerd, er word niks uitgelegd je krijgt een rugzak in je handen en daar moet je het maar mee doen, zelf uitzoeken hoe het werkt met de kannen ranja... Bij binnenkomst word de jarige niet eens gefeliciteerd, er word niks uitgelegd je krijgt een rugzak in je handen en daar moet je het maar mee doen, zelf uitzoeken hoe het werkt met de kannen ranja en de ijsjes, en bij het weg gaan geen personeel te bekennen om je te groeten of te bedanken en dat voor €210 euro

Lonneke

Kinderen lekker jumpen, ouders redelijk rustig in andere ruimte

Hans van Beurden

Mijn kleinkind vermaakt zich geweldig.

Marloes

Personeel was super ongemotiveerd en deed niks. Erg veel geld voor een kinderfeestje waar je amper iets voor krijgt.

Gérard Verdonk

Gewoon goed
Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Van Drunen-van der Molen

Slechte service, niet meedenken in oplossingen

C

Waarom als ik jullie de hele dag al probeer te bereiken wordt er niet opgenomen?

Misty

JUMP XL WAALWIJK wat een groot FLOP bedrijf!
Ik heb van tevoren een reservering telefonisch gemaakt omdat ik met een probleem zat.
1 van de 8 kinderen is 6.
Mijn zoontje zit in een...
JUMP XL WAALWIJK wat een groot FLOP bedrijf!
1 van de 8 kinderen is 6.
Mijn zoontje zit in een gemengde klas 3/4.
Ik heb dit telefonisch besproken met een dame aan de telefoon.
Dit was geen probleem als er volwassen begeleiding bij was.
Dan mocht het kindje toch mee jumpen.
Zei heeft voor mij de reservering online gedaan omdat we contant wouden betalen.
Alles bevestigd wij met 8 kids vanuit Denbosch naar Waalwijk JUMP XL!
Helemaal bij!
Komen we daar aan staat daar een meisje achter de toonbank die er geen bal van snapt.
Ik geef aan dat ik gereserveerd en eentje onder de 7 is!
Ze zei al gelijk dat is niet mogelijk! Als je 6 bent mag je niet jumpen.
Waarop ik antwoord ik heb gebeld van te voren om dit te voorkomen.
Toen ging ze toch even verhaal halen bij haar manager.
Kwam ze weer met het verhaal dit is het beleid is voor de veiligheid van je kind.
Toen zegt ze nog eens ik heb de reservering zelf gemaakt maar ik weet bijna zeker dat ik dit niet heb gezegd.
DUS nu word ik met 8 kids voor leugenaar uitgemaakt?
We komen 20 minuten rijden voor de LOL???????
Vervolgens komt manager toch maar uit haar hok vandaan.
En vervolgens niet eens normaal haar excuses kan aan bieden maar gelijk begint over haar beleid.
Ik heb duidelijk verkeerde informatie gehad van JOU personeel.
Dus misschien dat je dan op ze minst even je excuses aan kan bieden!!!!!!!
Aangezien we 20 MIN voor NOP rijden!!!!!
Maar nee mevrouw had een attitude dan had je zelf maar op internet moeten kijken?
Serieus? Dat is de reden waarom ik gebeld had om te vragen of het mogelijk is of de jongste toch mee mocht jumpen.

Me zoontje was erg teleurgesteld!
Gelukkig zat monkey town Waalwijk naast jullie.
En hebben we er toch een super leuk feestje van kunnen maken.
En het personeel van monkey town kwam zelfs met ‘t zelfde verhaal.
We waren niet de eerste waar dit bij gebeurd is en zeker ook niet de laatste!