Nancy

Fijne jump gelegenheid enigste minpunt de herentoiletten waren een bende veel nattigheid op de grond niet zo fris

Nique

Zeer vriendelijk personeel, schoon & meerdere malen worden de tafels afgeruimd. Maar de toiletten waren ‘s middags echt niet fris meer, en toen ik dit vriendelijk doorgaf werd er gezegd dat dit aan... Zeer vriendelijk personeel, schoon & meerdere malen worden de tafels afgeruimd. Maar de toiletten waren ‘s middags echt niet fris meer, en toen ik dit vriendelijk doorgaf werd er gezegd dat dit aan het einde van de dag weer gedaan werd maar door drukte van 1 tot 4 niet kon. Vind ik echt een aandachtspunt

Leander Hop van der

Prijs, muziek is niet echt jumpmuziek ,
Voor dat geld zou een beetje coaching ook leuk zijn.

Beste Leander,
Beste Leander,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je nog eens mogen verwelkomen en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens wens zal verlopen.

Inge Peelen-Everts

Leuke trampolines en veel. De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad.

Leontien

Leuk en gezellig leuke mensen die er werken lekkere muziek om.te springen

Johan

De wc’s zijn echt vies… laatste maand 2x geweest.. lekkage nog steeds serieus. Ruikt ook echt niet fris.. kinderen lopen met springsokken op natte wc vloer..

Beste Johan,
Beste Johan,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.

Rooijens

Dit filiaal is niet best , ongeïnteresseerd personeel hebben het drukker met elkaar als met de gasten

Reactie Jump-XL Waalwijk:

Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je... Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.