Charpentier

Eenmaal ruim optijd aangekomen, is het kei druk, moet alles nog ingevuld worden PER kind (vandaar die rij) ivm regels en reglementen. Na een minuut of 5 wordt je geholpen. Ben je met 3 kinderen,... Eenmaal ruim optijd aangekomen, is het kei druk, moet alles nog ingevuld worden PER kind (vandaar die rij) ivm regels en reglementen. Na een minuut of 5 wordt je geholpen. Ben je met 3 kinderen, kost je dat zeker een kwartier met sokken uitdelen, invullen en schoenen uit/ sokken aan. Gaat dit gewoon van je gereserveerde tijd af... vraag je of ze dan ook een kwartier langer mogen springen, mag dat niet.

Waalwijk

Het systeem met de waivers is redelijk omslachtig en kennelijk niet voor iedereen duidelijk. Ik ben nog redelijk thuis met de pc en ik mocht de formulieren opnieuw invullen en netjes opnieuw... Het systeem met de waivers is redelijk omslachtig en kennelijk niet voor iedereen duidelijk. Ik ben nog redelijk thuis met de pc en ik mocht de formulieren opnieuw invullen en netjes opnieuw aansluiten in een te lange rij. Het feit dat meerdere mensen dezelfde actie moesten uitvoeren bekrachtigen het complexe van het toegangsysteem. Ik snap waarom het is, maar daar waren de medewerkers resoluut in, terug en los het zelf maar op. Ik heb deze actie 3 keer moeten uitvoeren, stoom uit mijn oren en toen had de manager zoiets van, laat ik maar eventjes helpen. En ook toen lukte het niet meteen.

Kyon Duijzer

Mooi trampolinepark, goed faciliteiten eromheen, parkeren

Suzanne

De trampolines zijn goed en de kinderen hebben veel plezier gehad. Medewerkers leken niet vooruit te branden, de sfeer was nogal saai en de hygiëne van de toiletten erg slecht.

M.

Het is erg leuk en vooral goed georganiseerd. Aardig personeel, dat voor je klaar staat!