Schuitert

Het trampoline gedeelte is erg leuk. Echter is het personeel en de horeca ver ondermaats. Bij binnenkomst stond er 1 persoon achter de balie die aan het bellen was. Ik vind het niet erg om te wachten maar even een hallo of teken dat we gezien zijn zou fijn zijn. Later wilden we graag koffie halen met wat lekkers ik heb hier een half uur voor in de rij gestaan. Bij het afrekenen konden ze mijn kado kaart waar nog een deel Saldo opstond niet verzilveren want de jongen achter de kassa wist niet hoe dit moest. Mijn zoon heeft een leuke middag gehad maar wij als ouders wat minder. Voor de prijzen die jullie vragen mag je best investeren in goed personeel.

Reactie Jump-XL Hengelo:

Wat vervelend dat de ervaring niet naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor. We gaan de punten meenemen naar ons werkoverleg en we hopen dat we dit in het vervolg kunnen voorkomen. Fijn om te horen dat jullie zoon het wel lekker naar zijn zin heeft gehad! We gaan ons best doen om voor jullie in het vervolg wel de juiste verwachtingen waar te maken, zodat we het bezoek voor jullie ook positief kunnen laten ervaren.

Score voor Jump-XL Hengelo: 2/5
Jump xl 1.5 uur