Betrouwbaar en goed e monteurs

heb ik al gezegd

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe... Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan. Veel plezier en wooncomfort gewenst met de nieuwe Cv-ketel.

Djoera Eerland

Het is fijn dat de cv ketel goed blijft werken door periodiek onderhoud. En als er wat is, dat er vlot hulp komt.

Wat viel u in positieve zin op?

erg vriendelijke en beleefde onderhoudsmonteur, met veel kennis van zaken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Reminder sturen dag voor de afspraak. Die was namelijk maanden daarvoor al ingepland. En dan kan je het zomaar vergeten.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan, en nemen uw verbeterpunt mee.

Al jarenlang ervaring met Energiewacht

Nvt

Nvt

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs.
Webcare Team

Deze monteur had waarwchijnlijk zijn dag niet en was van de afdeling waterballet
Meermaals niet gelukt om het af te voeren water in de aangeboden emmer te mikken. Kon daarna de hele bijkeuken dweilen

Hij was vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Een cursus "water in de emmer mikken" kan handig zijn

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw reactie. U geeft hierin aan dat de monteur het niet droog heeft achtergelaten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij vinden het erg vervelend dat u hiervan overlast heeft... Bedankt voor uw reactie. U geeft hierin aan dat de monteur het niet droog heeft achtergelaten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij vinden het erg vervelend dat u hiervan overlast heeft ondervonden. Onze excuses voor het ongemak.

Goede service

Vriendelijk en snel

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw review.

Quik

Komen afspraken (contract) niet na

Niets

Afspraken na komen

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Quik. Wij stellen uw reactie op prijs.
Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Quik. Wij stellen uw reactie op prijs.
Voor wat betreft de datum van uitvoering van onderhoud is het zo dat Energiewacht bij de volgende onderhoudsbeurt een marge hanteert van maximaal drie maanden vóór of na de maand waarin het laatste onderhoud heeft plaatsgevonden. In uw geval zijn we binnen 25 maanden na de eerste inspectie bij u geweest voor onderhoud aan uw CV-ketel, maar heeft de monteur u helaas niet thuis getroffen. In overeenstemming met de voorwaarden, heeft het onderhoud een maand later alsnog plaatsgevonden.

Vaanholt

Service was prima.
Maar twee afspraken opde zelfde dag afgezegd.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur had kennis van zaken

Afspraken beter na komen

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review. Heel erg vervelend voor u dat er twee keer over een afspraak is geannuleerd. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Alleen in zeer incidentele gevallen zou dit voor kunnen... Dank u wel voor uw review. Heel erg vervelend voor u dat er twee keer over een afspraak is geannuleerd. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Alleen in zeer incidentele gevallen zou dit voor kunnen komen. Bijvoorbeeld bij extreme drukte en er tegelijkertijd verscheidene monteurs door ziekte uitvallen. Helaas kunnen wij dit soort overmacht niet voorzien. Onze excuses voor het ongemak.
Webcare Team

Vriendelijke meneer en duidelijk in uitleg

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg toen ik iets vroeg

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

N.V.T. Gewoon doorgaan zoals het nu gaat

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat de monteur u zo goed van dienst heeft kunnen zijn.

Nee

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review.
Webcare Team

Een service en onderhoudscontract van Energiewacht kan ik wel aanbevelen omdat ze altijd voor je klaarstaan bij storingen of iets anders.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteur de Kethel goed heeft gecontroleerd en schoongemaakt en de Kethel heeft goedgekeurd zodat we weer een tijd vooruit kunnen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Om niet allen de Kethel maar ook de warmtepomp te gaan verhuren naar de klanten toe. Dit zou voor een heleboel mensen aantrekkelijk worden.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.