Deskundige monteur die de ketel kent ook al is die wat ouder.afspraken nagekomen

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur liet foto zien wat slecht onderhoud met de ketel van binnen kan doen.

Ga zo door

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Energiewacht

Het is gewoon perfect

Niks

Niks

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn.

Geen/particulier

Ze ,komen geregeld langs .

Vriendelijke monteur

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Webcare Team

Afspraak maken gaat makkelijk en snel

Alles verliep goed

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Ik wil mijn contractduur kunnen inzien.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
We kunnen helaas nu nog niet de service van een Mijn Energiewacht aanbieden. We zijn hier wel mee bezig.
We hebben uw verzoek intern doorgestuurd.

Gerard Oude Nijhuis

Ik vindt minimaal 24 maanden services. meestal is het langer voor onderhoud.
Dat vindt ik te lang

?

Om de 15 maanden service

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Oude Nijhuis. Wij stellen uw positieve beoordeling op prijs. Voor wat betreft de periodes van uitvoering van onderhoud is het zo, dat Energiewacht bij de... Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Oude Nijhuis. Wij stellen uw positieve beoordeling op prijs. Voor wat betreft de periodes van uitvoering van onderhoud is het zo, dat Energiewacht bij de volgende onderhoudsbeurt een marge hanteert van maximaal drie maanden vóór of na de maand waarin het laatste onderhoud heeft plaatsgevonden. Dit is in overeenstemming met de voorwaarden.

Oomkens

Doet zijn werk goed vriendelijk

Vriendelijke man

Nee

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Webcare Team

Prima service: op tijd, sympathieke man, werkte efficient en effectief, geen poespas, snel gedaan.

zie hierboven

ga zo door

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we stellen uw reactie zeer op prijs. Het compliment naar de monteur(s) geven we intern door.

C schermer

Ja neemt veel zorgen wego

Wat viel u in positieve zin op?

Ketel werd volgens mij goed en vakkundig schoongemaakt en afgesteld en niet afgeraffeld

Gewoon goed,goede service,goede afspraken

Vriendelijk en netjes

Nvt

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Webcare team

Lubbers

Omdat de monteur vertelde dat hij al enkele ketels had gehad vandaag van hetzelfde type. Viel het mij op dat hij er toch wel enige moeite mee had met monteren van de nieuwe pakking. Nadat de pakking... Omdat de monteur vertelde dat hij al enkele ketels had gehad vandaag van hetzelfde type. Viel het mij op dat hij er toch wel enige moeite mee had met monteren van de nieuwe pakking. Nadat de pakking was geplaatst ging hij meten en zei dat de pakking niet goed zat. De pakking weer gedemonteerd en herplaatst. Toen weer gemeten waarbij de verwarming aangezet moest worden en de warmwaterkraan opengedraaid. Was niet goed waterkraan dicht gedraaid weer gemeten en nogmaals de warmwaterkraan geopend en weer gemeten. Toen was het wel goed. waar ik toch mijn vraagteken bijzet.

Hij was netjes.

Misschien beter opleiden?

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review, meneer Lubbers. Het is te prijzen dat de monteur het goed heeft opgelost.
Webcare Team.