Bezoek was prima, kleine vervanging uitgevoerd en ketel schoongemaakt. Normaal wordt de ketel om de 1,5 jaar schoongemaakt maar bij ons was het al veel langer geleden. Dat vonden we niet zo netjes!

Vriendelijke medewerker

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Dat aanbieden wat in het contract staat.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw review. Voor wat betreft de datum van uitvoering van onderhoud is het zo, dat Energiewacht bij de volgende onderhoudsbeurt een marge hanteert van maximaal drie maanden vóór of... Hartelijk dank voor uw review. Voor wat betreft de datum van uitvoering van onderhoud is het zo, dat Energiewacht bij de volgende onderhoudsbeurt een marge hanteert van maximaal drie maanden vóór of na de maand waarin het laatste onderhoud heeft plaatsgevonden.

Goede en vlotte service.

Vriendelijkheid

n.v.t.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Hummel

Werken netjes

Vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Tip 1. Vragen om een emmer als ze die nodig zijn.en niet mijn prullenbak gebruiken.
Tip 2. Heb de wasmachine ook daar staan met mijn spullen erop,niet mijn spullen weg halen en de wasmachine gebruiken om de werk koffer te plaatsen.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte. Onze excuses voor het ongemak.
Webcare Team

Makkelijk, afspraken maken ook goed geregeld, vriendelijk, volgens mij ook deskundig, ook bij storing etc. ben je verzekerd van snelle hulp

Wat viel u in positieve zin op?

Makkelijk om afspraak te maken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Tijdsblok waarop bezoek gepland is is wel heel groot. Daar moet je een hele middag of ochtend voor vrij nemen. Tip, even appen als er meer bekend is over tijdstip van verschijnen.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review en feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt mee.

Bevalt goed

Duidelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Monteur was een prettige man om mee te praten. Is deskundig en nam de tijd voor een praatje.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat deze monteur begon met zich voor te stellen. Doet niet iedereen.

Zou het niet weten.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel fijn om te lezen dat de service van de monteur u goed is bevallen.

H. Ardesch

Het gehele onderhoudstraject is goed geregeld

klantvriendelijke monteur

van dijk

Goede vakman is er geweest en vriendelijk!

Gedrevenheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Dit personeel moet je koesteren

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Franke

Duidelijk in de communicatie, snel en vriendelijk geholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en tijd voor advies.

Geen.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog... Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. En ja, uiteraard is ook ons uitgangspunt om dit serviceniveau naar onze klanten hoog te houden, waar mogelijk nog meer te verbeteren. We wensen u veel plezier en wooncomfort met uw nieuwe Cv-ketel.