Tot op heden, 2x , prima voldaan.

vriendelijke monteur

E. Bergsma

Toen de monteur vertrokken was moest de omgeving rond de cv ketel schoongemaakt worden. Dit kwam doordat de brander schoongekrabt was en dit restmateriaal was op de grond terecht gekomen. Een deken... Toen de monteur vertrokken was moest de omgeving rond de cv ketel schoongemaakt worden. Dit kwam doordat de brander schoongekrabt was en dit restmateriaal was op de grond terecht gekomen. Een deken op de grond zou dit kunnen voorkomen. Ook had de monteur schroeven van de brander deksel op de bovenzijde van de cv ketel gelegd. Dit had zwart afgegeven en dit was lastig te reinigen.

Netter werken

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw bevindingen met de monteur zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.... Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw bevindingen met de monteur zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Benny Knip

Deskundig en vriendelijke mensen

efectief werken

hou deze kwaliteit vast

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Betrouwbaarheid

Vriendelijkheid

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Eddy

Prima service

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.
Webcare Team

Afspraak voor schoonmaken van WTW kanaal 3x niet nagekomen.
Hier is niet op te vertrouwen.

Ik zou het niet weten.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Ervoor zorgen dat afspraken worden nagekomen.
Er wordt gevraagd sterren in te vullen voor dingen die niets te maken hebben met het niet nakomen van afspraken. Daarom maar 1 ster ingevuld.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw reactie. Uw klacht hierover is in behandeling bij de betreffende afdeling.
Onze excuses dat 2 afspraken wegens ziekte van de monteur niet door konden gaan. Helaas hebben wij soms te maken met overmacht waarbij de planning incidenteel niet nagekomen kan worden. We hebben getracht bij de 2de afspraak de werkzaamheden door een andere monteur te laten uitvoeren, en dat is dezelfde dag nog gebeurd, gelukkig.

Snel, stipt en netjes

Wat viel u in positieve zin op?

Supersnel ter plaatse na maken v afspraak

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

de Wagt

Makkelijk regelmatig onderhoud

Vriendelijk

Ga vooral zo door

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review, wij stellen uw reactie zeer op prijs.

H.Otter

Weet wat hij doet en werkt netjes.

Alles

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.
Webcare Team

Geeft een gevoel van nooit in de kou komen re zitten bij een defecte verwarmingsketel

Wat viel u in positieve zin op?

De eerste keer werd onderhoudsafspraak niet nagekomen. Klacht daarover is na tevredenheid behandeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Altijd planningsafspraken nakomen. Dit heeft mij namelijk nu een snippermiddag gekost

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Incidenteel komt het helaas voor dat een afspraak niet door kan gaan. Onze excuses voor het ongemak... Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Incidenteel komt het helaas voor dat een afspraak niet door kan gaan. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor een extra snipperdag heeft op moeten nemen.