Heuvink

Adequaat, op tijd

Oprijd. Hele aardige monteur

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Webcare Team

Contract al lang geleden afgesloten, weet niet of het nog marktconform is, maar de service was prima.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was er op het afgesproken tijdstip, er was geen troep nadien

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Tijdsinterval waarop de monteur kan komen kleiner maken

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Bateau bv

Te weinig ervaring met energiewacht voor een duidelijke mening

Vriendelijke monteur

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan ons best doen ook voor de toekomst aan u een tevreden klant te houden.

G. Hofstee

Goede afspraken , netjes op afgesproken tijd, geen omkijken naar

Alles

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Niet zozeer voor de energie wacht maar online afspraak maken lukte niet , wel per telefoon en dat ging prima

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, meneer Hofstee. We stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

Gerard

..is gewoon heel erg goed!!

Meedenken

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, Gerard. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, Gerard. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren.
Webcare Team

Wij zijn al jaren aangesloten bij Energiewacht

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs zijn altijd correct en vriendelijk

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw positieve feedback, wat goed om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Ter zake kundig

duidelijk vriendelijk correct

vooral zo doorgaan

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

tuur

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Marcel

Er zou een huurinstallatie afgekoppeld worden door energiewacht. Hiervoor heb ik een dag vrij moeten nemen. Zoals je al verwacht kwam er niemand opdagen. Van te voren heb ik 2x gebeld om te vragen... Er zou een huurinstallatie afgekoppeld worden door energiewacht. Hiervoor heb ik een dag vrij moeten nemen. Zoals je al verwacht kwam er niemand opdagen. Van te voren heb ik 2x gebeld om te vragen of de monteur zou komen en beide keren werd dit bevestigd. Dit is voor mij erg frustrerend voornamelijk als je je bedenkt dat hiervoor voorrijd kosten berekend worden en dat de andere installateur (die de andere installatie komt plaatsen) hier extra kosten voor rekent. Om maar te zwijgen over de inkomsten die ik nu misloop door vandaag niet te kunnen werken. Ik ben erg benieuwd hoe energiewacht dit voor mij gaat oplossen. Op z’n minst een telefoontje aan het einde van de dag: “wij redden het vandaag niet” kon er bij energiewacht niet vanaf… zeer triest.

Niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Zeer zeer slechte communicatie. Op z’n minst kom je afspraken na!

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt contact met u... Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt contact met u opgenomen.
Vriendelijk groet,
Webcare Team

Handig bij storing en onderhoud

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en netjes werk geleverd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Even vertellen dat je een rekening kunt verwachten

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.