Afgelopen weekend zaten we met een koude douche, en hebben we meteen al met Geas moeten bellen. Volgens de monteur die vandaag (08/04) langs is geweest, moet bij deze ketel bij de kraan helemaal opengedraaid worden om warm water te krijgen, omdat deze ketel is afgeknepen i.v.m. "zuinigheid". Dit hadden we liever ook tijdens het adviesgesprek vernomen. Dan hadden we misschien een andere keuze gemaakt.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Het betreft een kwalitatief goede ketel met lange garantie. De monteurs waren beleefd, en hebben het op zolder netjes achtergelaten.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Beleefd, geduldig, netjes

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk dank voor uw review.
Vriendelijke groet,
Webcare Team