Ron Wijnbelt

Snel geleverd en vakkundig gemonteerd

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vakkundig personeel

Zo doorgaan

Van der Worp

Zie bovenstaande

Goede voorlichting, net tussentijds contact, keurig apparaat en goed redelijke prijs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Netter afwerken van de bekabeling en bedrading bij de buiten unit. Staat nu erg rommelig en is geen reclame.

Erica Bouwhuis-Dunnink

De vriendelijkheid van de medewerkers.

Dit is een update op mijn review, die door de feedback company op 21 juni 2022 is geplaatst. Die review schreef ik op 14 juni 2022. De feedback company gaf toen aan, dat zij Energiewacht een aantal... Dit is een update op mijn review, die door de feedback company op 21 juni 2022 is geplaatst. Die review schreef ik op 14 juni 2022. De feedback company gaf toen aan, dat zij Energiewacht een aantal dagen de tijd zouden geven om op die review te reageren.

Tot op heden (5 juli 2022) hebben wij nog steeds niets van Energiewacht vernomen.

Ook is de airco nog steeds niet geplaatst. Ik vond het indertijd buitengewoon merkwaardig, dat ik al werd uitgenodigd voor het schrijven van een review, terwijl de airco nog niet was geïnstalleerd. Mijns inziens kan er wel iets aan de interne communicatie worden gedaan.

De installateur, aan wie Energiewacht de installatie heeft uitbesteed, heeft intussen al 3x beloofd om e.e.a. na te zien. Ook heeft hij al 2x aangegeven, dat hij dezelfde dag of de volgende dag zou terugbellen.
De installateur is uitermate vriendelijk aan de telefoon, maar dat terugbellen is nog steeds niet gebeurd. We vermoeden, dat installatiebedrijven het momenteel razend druk hebben en wellicht kampen met personeelstekorten, maar zeg dan niet, dat je terug zult bellen, als je dat niet doet. Dat schept foute verwachtingen.

En ondertussen zijn we, op 2 dagen na, 4 weken verder, dus we hebben de installateur wel ruimschoots de tijd gegeven.

We hebben indertijd voor Energiewacht gekozen, omdat we dachten, dat Energiewacht een betrouwbaar bedrijf was. Helaas moeten wij die gedachte nu behoorlijk nuanceren.
Wij raden dan ook af om een airco via Energiewacht aan te schaffen.

Als iets niet goed verloopt (zie mijn review met plaatsingsdatum 21 juni 2022), hebben wij daar alle begrip voor. Maar probeer het dan daarna zo snel mogelijk alsnog op te lossen!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Zie mijn antwoord bij de eerste vraag.

J de Jonh

Goed - snel en vakkundig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De monteur heeft perfect en netjes de handelingen verricht.

Ze hebben de CV ketel vernieuwd.

Neen.

Brandt

...

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Ik heb helemaal geen airco gekregen..
Ik wacht nog altijd op een afspraak voor de afzuiging die ik wel besteld heb...

Reactie Energiewacht Airco:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, meneer Brandt; wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij zien inderdaad dat het onze medewerker niet gelukt is om u telefonisch te bereiken gisteren, maar wij... Hartelijk dank voor uw beoordeling, meneer Brandt; wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij zien inderdaad dat het onze medewerker niet gelukt is om u telefonisch te bereiken gisteren, maar wij zullen opnieuw contact met u opnemen voor het maken van een afspraak voor de mechanische ventilatie.

Martien Boerwinkel

Vriendelijk en vakkundig

Goeie snelle en betrouwbare service!

Klaas Vlig.

Het plezier in zijn werk.

Monteur betrekt je bij de plaatsing, laat je er bij om te zien hoe zoiets werkt.

Ga zo door.

De spoed waar ik om gevraagd heb is ingezet

Henk van Dijk

Fijne medewerkers