Toon Beljaars

Flexibel, ook in de avonduren bereikbaar en een snelle en prettige afhandeling, ook altijd bereid om te helpen met de aanvraag

Sterke en/of verbeterpunten

Ja, ik vind t erg prettig dat je gewoon langs kunt komen als je iets niet voor elkaar krijgt

Andrea

We wachten al maanden op een reactie in verband met de schadevrije jaren.
Helaas tot nu toe niet reageerd,en we betalen nog steeds hetzelfde bedrag,we zien nog geen verandering!
Had...
We wachten al maanden op een reactie in verband met de schadevrije jaren.
Had betere service verwacht.Beetje teleurgesteld.

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Beste Andrea,
Beste Andrea,
Wat vervelend om te lezen. Wij willen u graag spreken. Zou u uw postcode en telefoonnummer kunnen sturen naar jeroen.jansen@blokweg.nl? Dan nemen we contact met u op om dit te bespreken.
Jeroen Jansen

Dave de Turck

Doortastend fijne communicatie met name richard Spoorendonk dank voor je tomeloze inzet en humor maar zonder dit bedrijf was het mij nooit gelukt

Sterke en/of verbeterpunten

sterke punten was dat het gene wat ik wilde ook zo werd uitgevoerd of met wat aanpassingen het doel toch bereikt werd en dat maakt Blokweg zo uniek zeker een AANRADER voor wie nog twijfeld

Prima ervaring. Goede communicatie. Spreken alles goed met je door.

Communicatie

Floor Vissers

Open eerlijk maar ook terughoudend dus integer. Duidelijkheid en snel handelen c.q. schakelen.

Sterke en/of verbeterpunten

De snelheid van handelen en terugkoppelen.

Fs

Brak płatności

J.den Ouden Schilderwerken

Super goed en snel geholpen...
Bedankt

Ridvan

• Onprofessionele werknemers.
• werknemers komen afspraken nooit na
• jij moet als klant achter de werknemers aangaan, wat totaal niet vatbaar is.

• niet

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Beste Ridvan,
Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen, maar dat is helaas niet gelukt. Wij bespreken dit graag met u.
Met...
Beste Ridvan,
Blokweg Financieel Adviseurs

Joop Fens

Alles is hebben zij goed geregeld en de service is zeer goed

Sterke en/of verbeterpunten

Dat zij alles goed hebben doorgesproken

S.F.

Ik ben zeer tevreden over blokweg verzekeringen en met name Thom van der Weele,
Ik ben zeer tevreden over blokweg verzekeringen en met name Thom van der Weele,
Ik ben super geholpen door Thom. Zijn deskundigheid en klantgerichtheid is een van de grote krachten achter blokweg.

Thom, He will go the extra mile to get the best results !!

Deskundigheid
Klantgericht