Lyonne Snel

Snelle communicatie, duidelijk en er wordt meteen actie genomen. Wij hebben als gezin alle verzekeringen bij dit kantoor onder gebracht. Dat gebeurde niet meteen maar nadat wij vaker zo keurig... Snelle communicatie, duidelijk en er wordt meteen actie genomen. Wij hebben als gezin alle verzekeringen bij dit kantoor onder gebracht. Dat gebeurde niet meteen maar nadat wij vaker zo keurig behandeld en afgehandeld werden was het voor ons duidelijk dat wij alle verzekeringen aan dit prettig kantoor toe vertrouwen. Persoonlijke aandacht en contact is ver te zoeken tegenwoordig. Ik erger mij daaraan en voor mij was ook deze reden om voir dit kantoor te kiezen. Top top top ze krijgen een 10.

Niets helemaal tevreden

Kwakye

Kort en krachtig

Steeds verschillend aanspreek punten

Luca

Blokweg provides a cost-effective, reasonable service, and their customer service is very helpful, all the time - also for expats who are still struggling with the Dutch language :)

n/a

bart

Uiterst correct en goed bereikbaar met snelle afhandeling

goede en snelle afhandeling

B. Luscuere

Vriendelijke en betrokken mensen, vlotte afhandeling! Niets dan lof!

Sterke en/of verbeterpunten

Wanneer je contact hebt met iemand betreft een “zaak”, blijft hij/zij ook contactpersoon. Top communicatie!

T.Otten

Zeer goed, deskundig en snel mijn schade opgelost!

Sterke en/of verbeterpunten

Zeer professioneel en deskundig!

Broos

Prima goede communicatie

Heb ik niet

Blokweg

Vriendelijke behulpzame medewerkers. Voelt persoonlijk en oprecht.

Sterke en/of verbeterpunten

sterk: Persoonlijk benadering, vlotte reactie. Vriendelijk. Duidelijk in antwoord.

Jac Jansen

Na een parkeerschade waarbij de tegenpartij onbekend bleef werd de schade met succes verhaald via het Waarborgfonds, dit mede door de goede adviezen en bemiddeling van Blokweg.

Sterke en/of verbeterpunten

De juiste expertise van de afdeling verzekeringen is hun sterke punt.

Gulay Ozdemir

Fijne mensen aan de telefoon altijd vriendelijk en heel erg behulpzaam

Nee