Kamile

Goede service en de medewerkers zijn erg vriendelijk!

Sterke en/of verbeterpunten

Na contact met een medewerker, ben ik gelijk teruggebeld door mijn eigen contactpersoon, de service is echt top!

John de wit

Goed contact en terugkoppelling

Sterke en/of verbeterpunten

Klantvriendelijk, goed meedenkende om een passend product te vinden voor situatie.

Perfecte service en snelle afhandeling van zaken! top tent!

Hasan Cihan

Goeide service en vriendelijke personelen.

peter van der Horst

Zeer behulpzaam medewerkers en goede en duidelijke service dat is ook de reden dat we alle verzekeringen naar blokweg hebben over gezet .zou zeggen zet dit voort

Duidelijkheid.vriendelijk

J.A.M. van Geel

Voor zo goed als het kon zijn we goed geholpen in deze en ook met vorige schades. Wij hebben een verzekeringspakket, dit jaar helaas een grote schade gehad i.v.m. een brand bij buren.
Prettig in contact.

Sterke en/of verbeterpunten

Snelle en korte lijnen, prettige omgang.

Jmsahli

Heel goed

Dunja

Vriendelijk, toegankelijk en meedenkend. Niet vasthangend in traditionele patronen (die allang achterhaald) zoals andere verzekeraars.

Sterke en/of verbeterpunten

Zie hierboven: meedenkend, servicegericht, bellen terug, lijken eerder op de mens/relatie gericht dan alleen puur profijt

Marcel Knoester

Heb goede ervaringen met blokweg financieel adviseurs goede en snelle service verlening. Contact is er al altijd tussen client en adviseurs. Mocht er iets zijn dan word het snel en netjes... Heb goede ervaringen met blokweg financieel adviseurs goede en snelle service verlening. Contact is er al altijd tussen client en adviseurs. Mocht er iets zijn dan word het snel en netjes afgehandeld .

Sterke en/of verbeterpunten

Contact met de klant is uitstekend ?

Jane Do

Mijn ervaring met blokweg is zeer positief! Ik heb een super leuke contactpersoon. Thom van der W., hij is de beste! Hij toont altijd belangstelling en empathie. Zoekt altijd naar oplossingen en is... Mijn ervaring met blokweg is zeer positief! Ik heb een super leuke contactpersoon. Thom van der W., hij is de beste! Hij toont altijd belangstelling en empathie. Zoekt altijd naar oplossingen en is zeker deskundig op zijn gebied. Hij doet ook wat hij zegt en als ik het nog niet snap legt hij het wederom met alle geduld nog n keer uit! Super! Blokweg, Thom is zeker weten een aanwinst voor het bedrijf!

Deskundig
Geduldig