cynthia

Mijn ervaring met blokweg financieel is heel goed.

Sterke en/of verbeterpunten

ik heb geen verbeterpunten.

t 3 trainingscentrum

Goede ervaring

is prima zo

Bogert

Zeer deskundige vaklui

Burggraaff A.H.

Staan snel klaar om te helpen

goed onderhouden van contacten

Jos Adriaansz

Schade aan woonhuis snel geregeld

KBH 24

Heldere communicatie, behulpzaam personeel

Duidelijk en behulpzaam

Blokweg

Vlotte en deskundige begeleiding bij de afhandeling van mijn schade. Het proces verliep precies zolas voorspeld door Vincent van Blokweg verzekeringen

Ga zo door

Rachelle

Fijn telefonisch contact, goed bereikbaar, snelle afhandeling en veel empathie voor de geleden schade.

Veel empathie.

Conny Antheunisse

Uitstekend

Sterke en/of verbeterpunten

Doen alles om een hypotheek rond te krijgen. Het was bij ons een lastig geval maar door de doorzettingskracht van Jeroen Jansen is het toch gelukt. Een vriendelijke man die alles op alles zet. Hij... Doen alles om een hypotheek rond te krijgen. Het was bij ons een lastig geval maar door de doorzettingskracht van Jeroen Jansen is het toch gelukt. Een vriendelijke man die alles op alles zet. Hij laat zich niet met een kluitje in het riet sturen. Het veelvuldige contact was zeer prettig en vooral wat ik altijd heel fijn vind, niet te formeel. Het lijkt alsof je een goede kennis aan de telefoon hebt. Ik zou iedereen aanraden, mochten ze een hypotheek of verzekering nodig hebben contact op te nemen met Blokweg Verzekeringen. Wij zijn in ieder geval, al vele jaren meer dan zeer tevreden klanten.

Brielse Glashandel

Uitstekend

Sterke en/of verbeterpunten

Goed contact keurig werk geleverd