Super en snel

Schipper

Alleen maar top, mijn auto is hier laatst in een parkeervak voor de deur total loss gereden. Ben nog nooit zo snel geholpen door een maatschappij. Alles was in no time in kannen en kruiken. Echt top.

Sterke en/of verbeterpunten

Geen. Vooral doorgaan zo.

S.F.

Zeer goed, deskundig en ze ontzorgen je van A tot Z. In een woord TOP

Deskundig en hulpvaardig personeel

Roenhorst

Zojuist contact gehad werd de indruk gewekt dat mijn financiering goedkoper kon en sneller afgelost worden .tot mijn verbazing werd hierover geen woord gerept .....erg vreemd !!!!

Zie hierboven

Anoniem ivm hun asociale gedrag

Je wordt benadert via een leugenachtige e-mail. De medewerkers zijn brutaal en onkundig en een manager bedreigde me als niet werd gedaan wat hij wilde.

Sterke en/of verbeterpunten

Dit bedrijf zou opgeheven moeten worden.

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
We zijn altijd op zoek naar verbetering binnen ons bedrijf, maar we zijn helaas niet bekend met u. We willen er graag voor zorgen dat u naar tevredenheid geholpen wordt, dus daarom vragen wij u om meer informatie. Zou u contact met ons op kunnen nemen via telefoonnummer 088 050 18 00 of per mail naar info@blokweg.nl?

Thomas de labie

Zeer deskundig, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

Ruime openingstijden, snelle service

Bogert

Zeer goed

Vlotte communicatie

Juup Verschuuren

Zeer tevreden! Snelle service en eerlijk

Sterke en/of verbeterpunten

Altijd bereikbaar en lost alles snel op

Ingrid van Ierland

Ik heb zeer slechte ervaring met hun.
Zeer onvriendelijk aan de telefoon en dien niet wat ze moeten doen!

Sterke en/of verbeterpunten

Niks klopt in dit bedrijf en ik ben blij dat ik van hun af ben

Reactie Blokweg Financieel Adviseurs:

Beste mevrouw van Ierland,
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Ik heb begrepen dat u contact met Jeroen Jansen heeft gehad hierover en dat alles naar wens is opgelost.
Met...
Beste mevrouw van Ierland,
Blokweg Financieel Adviseurs

Goed bereikbaar, informeel en helder, top begeleiding bij vragen en calamiteiten.

Sterke en/of verbeterpunten

Sterk punt is vooral de no- nonsense aanpak.