Mijn ervaring met uw garage is zeer positief.
Aan de telefoon was men zeer vriendelijk en behulpzaam.
Mijn ervaring met uw garage is zeer positief.
Aan de telefoon was men zeer vriendelijk en behulpzaam.
De medewerkers van uw garage, die de auto haalden en brachten, ook zij waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Goede snelle service, geheel volgens afspraken.

Het zijn kundige mensen met ruime ervaring binnen hun vakgebied. Daarnaast zijn ze klantvriendelijk en denken ze met de klant mee.

Prima kontakt. Zeer behulpzaam, vriendelijk en zelfs vrolijk. Makkelijk aan te rijden en te tanken met de leenauto. De schade is perfect hersteld. Ongelooflijk dat dat zo kan.

Ondanks de drukte toch vriendelijk en deskundig benaderd. Goede leenauto gekregen. Sneller dan verwacht gerepareerde auto terug gekregen.

Schade met de auto is nooit fijn, maar ASN Autoschade maakt alles wel een stuk aangenamer! We zijn prima geholpen. De intake was fijn, het contact was altijd zeer (klant) vriendelijk en de... Schade met de auto is nooit fijn, maar ASN Autoschade maakt alles wel een stuk aangenamer! We zijn prima geholpen. De intake was fijn, het contact was altijd zeer (klant) vriendelijk en de communicatie helder. Na de reparatie zag onze auto er weer als nieuw uit. Toen bleek dat er nog één klein dingetje niet werkte, mocht ik gelijk langskomen. Ook toen weer heel vriendelijk en deskundig geholpen. Al met al dus zeker een prima review waard!

Goed contact over de te verwachten oplevering van de auto

Alles uitstekend verzorgd. Zowel aan de telefoon als bij de balie. Vriendelijk efficient en zakenkundig. Auto als nieuw afgeleverd.
Zo houden !!

De vriendelijkheid behulpzaamheid zeer tevreden en heel vlug klaar is gewoon Toppie

Ze gaan erg professioneel te werk en leveren kwaliteit werk, bovendien zijn ze ook erg sympathiek en klantvriendelijk. Je wordt ook keurig op tijd geïnformeerd wanneer je auto klaar is. Erg... Ze gaan erg professioneel te werk en leveren kwaliteit werk, bovendien zijn ze ook erg sympathiek en klantvriendelijk. Je wordt ook keurig op tijd geïnformeerd wanneer je auto klaar is. Erg aardige mevrouw die daar op kantoor werkt!
Indien dat ooit weer nodig is kom ik zeker terug.
Een compliment aan ASN met hun team.