Vriendelijke en attente receptiemedewerkers. Behulpzaam.
Begripvol telefonisch contact.
Er heerst een prima sfeer op dit bedrijf.
Schade reparatie uitstekend.

Zeer tevreden met de uitstekende service!!

Ik heb alleen zeer positieve ervaringen toen ik met de schade-auto langskwam voor het maken van foto's

Over het algemeen een positieve ervaring. De auto is keurig gerepareerd en vervolgens gewassen. Enig minpuntje is dat ik niet van te voren was ingelicht dat de reparatie 3 dagen zou duren.

Ik heb alleen maar goede ervaringen.
Men is er bijzonder vriendelijk. De auto is altijd op en top na de reparatie.
En je krijgt hem nog schoon gewassen terug ook.

Prima geholpen, auto was zelfs schoongemaakt en een rubbertje van de sleutel die los begon te laten was door ze gelijmd.
Verder hebben ze alles geregeld met de verzekeringsmaatschappij en ze...
Verder hebben ze alles geregeld met de verzekeringsmaatschappij en ze hebben hun best gedaan om een leenauto te regelen terwijl er eigenlijk niets beschikbaar was.

Betrouwbaar en nette afhandeling.

Fijne afhandeling van begin tot eind. En het eindresultaat is helemaal top! Zelfs de auto is even gewassen en van binnen ook nog schoongemaakt! Dag gaf mij een extra glimlach en voelt voor mij dat... Fijne afhandeling van begin tot eind. En het eindresultaat is helemaal top! Zelfs de auto is even gewassen en van binnen ook nog schoongemaakt! Dag gaf mij een extra glimlach en voelt voor mij dat ASN net even dat extraatje voor hun klanten doet. Helemaal top!

Zodra je het hebt gemeld bij de verzekering krijg je al direct een mail van asn om de schade te bekijken. Afspraak wordt snwl gemaakt.

Prima! Jammer dat er iets mis ging in de computer waardoor ik een keer extra moest langskomen om de foto’s opnieuw te laten maken.