Snelle afhandeling, goede service en keurig hersteld

Duidelijk, netjes en conform de afspraken.

Fijn autobedrijf. Ze houden je goed op de hoogte en leveren je auto netjes af

Zeer vriendelijk geholpen en de schade is netjes hersteld.

Mooi en schoon autoschadebedrijf. Eerlijk in de communicatie. Er worden geen belofte gemaakt of mooie praatjes verteld; gewoon waar het op staat. Leenauto was niet direct beschikbaar, maar werd... Mooi en schoon autoschadebedrijf. Eerlijk in de communicatie. Er worden geen belofte gemaakt of mooie praatjes verteld; gewoon waar het op staat. Leenauto was niet direct beschikbaar, maar werd enkele dagen later keurig opgebeld dat er een leenauto voor mij beschikbaar was. Ik hoop geen nieuwe schade te rijden, maar in het onfortuinlijke geval zou ik direct weer naar naar ASN Autoschade Van Vreden-Binckhorst gaan.

Vlotte afhandeling van begin tot eind en zeer correcte service naar de klant toe. Al met al zeer tevreden.

Vriendelijk behulpzaam vakkundig

Alles is naar wens verlopen aardige medewerkers.

Snelle, deskundige analyse van de schade. Een adequate actie om te zorgen dat ik weer veilig aan het verkeer kon deelnemen (koplamp vervangen). Het uitdeuken is zo mooi gedaan dat het nieuw lijkt.... Snelle, deskundige analyse van de schade. Een adequate actie om te zorgen dat ik weer veilig aan het verkeer kon deelnemen (koplamp vervangen). Het uitdeuken is zo mooi gedaan dat het nieuw lijkt. Kortom, Toppers!!

Het bedrijf komt de afspraken correct na.
De kwaliteit van het werk is in orde: de auto is als nieuw afgeleverd.