Ik ben erg tevreden met de service. Jammer genoeg duurde het wel erg lang, maar dat ligt aan de levering van de onderdelen. Het enige zou ik als tip meegeven, om de auto ook even te wassen, hij lag... Ik ben erg tevreden met de service. Jammer genoeg duurde het wel erg lang, maar dat ligt aan de levering van de onderdelen. Het enige zou ik als tip meegeven, om de auto ook even te wassen, hij lag vol met stof en de stoel was echt heel vies.

Goede service vriendelijk snel een afspraak voor reparatie auto en wordt netjes gemaakt .

Snelle en efficiënte afwikkeling van de schade. Vriendelijke medewerkers.

Ik kan niet anders dan een 10 geven. Prettig contact en super service. Mijn oude, maar goed onderhouden, betrouwbare auto had volgens de standaard procedure een totallos stempel gekregen maar is... Ik kan niet anders dan een 10 geven. Prettig contact en super service. Mijn oude, maar goed onderhouden, betrouwbare auto had volgens de standaard procedure een totallos stempel gekregen maar is dankzij de extra service toch gerepareerd. ASN dacht mee en zocht samen met mij naar een oplossing. Mijn dank is groot!

De schade opname verliep soepel en werd vriendelijk en met kennis van zaken afgehandeld. Eerder dan verwacht was herstel voltooid en bij ophalen van de auto werd ik ook weer zeer vriendelijk en... De schade opname verliep soepel en werd vriendelijk en met kennis van zaken afgehandeld. Eerder dan verwacht was herstel voltooid en bij ophalen van de auto werd ik ook weer zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. Het herstelwerk aan de auto was vakkundig uitgevoerd en auto weer als nieuw!

Vriendelijke, professionele ontvangst, goed schade advies. Advies ter zake kundig.
In de 2x dat ik ASN van Vreeden nodig had ben ik uiterst professioneel geholpen. Medewerker heeft op uitstekende wijze meegedacht en goede oplossing gevonden.

Geen bijzonderheden

Je wordt accuraat te woord gestaan door een behulpzame dame die duidelijke afspraken maakt in overleg. De inspectie was grondig en doelgericht. Herstel van de schade was fenomenaal!

Vriendelijke professionele mensen bij de receptie. Duidelijke uitleg over de gang van zaken. Heldere communicatie. Vervangend vervoer top geregeld. Mijn auto was binnen een dag klaar. Bij het... Vriendelijke professionele mensen bij de receptie. Duidelijke uitleg over de gang van zaken. Heldere communicatie. Vervangend vervoer top geregeld. Mijn auto was binnen een dag klaar. Bij het ophalen bleek mijn auto niet alleen gerepareerd maar ook gewassen van binnen en van buiten. Wat een juichmoment.
Ik ben zeer tevreden!