Medewerkers van ASN Autoschade waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Vooraf kosten besproken (telefonisch en bevestiging via mail). Snelle afhandeling en goede beantwoording van vragen m.b.t.... Medewerkers van ASN Autoschade waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Vooraf kosten besproken (telefonisch en bevestiging via mail). Snelle afhandeling en goede beantwoording van vragen m.b.t. dekking door verzekering.

Prima gerepareerd en snel.

Zeer vriendelijk geholpen, kennis van zaken, eerlijk, mooie vervangende auto, behulpzaam. Corona regels worden netjes nageleefd. Schade perfect gerepareerd, Snel en alles volgens afspraak.

ASN is een uitstekend autoschade bedrijf. Contact was erg goed en menig bedrijf zou van hun voorbeeld kunnen leren. Hun uitleg van hoe, wat en wanneer iets gaat gebeuren is erg duidelijk, ik werd... ASN is een uitstekend autoschade bedrijf. Contact was erg goed en menig bedrijf zou van hun voorbeeld kunnen leren. Hun uitleg van hoe, wat en wanneer iets gaat gebeuren is erg duidelijk, ik werd zelf de dag na het brengen van mijn auto opgebeld door Sylvia om even de status van mijn auto door te geven....echt gaaf dat ze dat doen.
Reparatie was zo mooi gedaan, echte vakmensen en een aanrader als je je auto moet wegbrengen en laten repareren zonder zorgen.

Professioneel , realistisch, helder, afspraak = afspraak

Het zijn topmensen daar!! Super schadeherstellers

Good understanding of client's needs and follow up. Good care of the car and top marks for workmanship. Office/administrative staff also very helpful. Thank you.

Goede en adequate afhandeling van de geleden schade verholpen door
ASN Autoschade Van Vreden Binchorst
Zeer ervaren medewerkers en goede afspraken gemaakt.
Op tijd gereed en...
Goede en adequate afhandeling van de geleden schade verholpen door
ASN Autoschade Van Vreden Binchorst
Zeer ervaren medewerkers en goede afspraken gemaakt.
Op tijd gereed en perfect afgeleverd.
Prima service!

Heb heel goede ervaring nette en correcte behandeling goede uitleg van de te verrichten werkzaamheden
En afspraken worden nagekomen

Goed telefonisch bereikbaar, duidelijke uitleg wat betreft afhandeling schade, zeer klantvriendelijk, goede service. Ligging bedrijf is centraal en daardoor prima te bereiken.