Zeer vriendelijk en uitstekende service! Je wordt prima geholpen en onze auto's zijn weer netjes!

Zeer goed en vriendelijk behandeld .

Het resultaat waarvoor ik de auto heb gebracht ben ik tevreden over.
Het resultaat waarvoor ik de auto heb gebracht ben ik tevreden over.
Minder ben ik te spreken over het feit dat een vreemde in mijn auto Door Schiedam rijdt,dat de achterklep open stond (knipperende lamp plus alarm signaal) een gordel in het plafond voor kinderzitje vast te zetten die naar beneden hing,en de radio die nog aan stond en op een andere zender was gezet.
Allemaal niet onoverkomelijk maar niet de bedoeling als je aan andermans spullen werkt.
Ga er vanuit mocht er een bekeuring in de bus vallen dat ik deze bij ASN kan afgeven.

Met vriendelijke groet
Martin van Hattem

Heel erg klantvriendelijk, snelle service, duidelijke informatie. Uitstekende dienstverlening. Schadeherstel is heel netjes gedaan en de auto zag er goed uit.

Afspraak gemaakt betreft hagel schade. Aangezien er veel gedupeerde waren werd ik keurig terug gebeld voor een afspraak . Zeer vriendelijke mensen en snel geholpen. Er was 1 plekje over t hoofd... Afspraak gemaakt betreft hagel schade. Aangezien er veel gedupeerde waren werd ik keurig terug gebeld voor een afspraak . Zeer vriendelijke mensen en snel geholpen. Er was 1 plekje over t hoofd gezien maar is direct herstel ter plaatse. Erg blij mee.

We hebben goede ervaringen met ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam.
We hebben goede ervaringen met ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam.
Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan. Snel geholpen en de auto's zien er weer als nieuw uit. Bij wat voor schade ook aan de auto, wij kiezen in de toekomst altijd voor dit bedrijf!

Prima service.

Fijne vriedelijke medewerkers. Schade prima afgehandeld. Snel en netjes.

Ik had er nog nooit mee te maken gehad. Maar snel zijn jullie wel.

Er was op korte termijn een plek voor de reparatie van mijn auto, helaas duurde de reparatie langer dan gepland.