Uitstekende service en top kwaliteit. Toen de auto niet op tijd klaar was zijn ze doorgegaan om de auto af te maken en deze werd 's avonds zelfs nog bij ons bedrijf gebracht!

Het was een prettige ervaring om met ASN in contact te Komen.
Met de vraag of het man en wanneer werd ik netjes te woord gestaan.
Samen kwamen we tot een datum.
Na een...
Het was een prettige ervaring om met ASN in contact te Komen.
Met de vraag of het man en wanneer werd ik netjes te woord gestaan.
Samen kwamen we tot een datum.
Na een telefoontje dat de auto klaar was,
was ik aangenaam verrast hoe het er uit zag . Al met al een prettige ervaring die ik iedereen zou aanbevelen.
Ton Steenhoek.

Goede service en communicatie

De schade is keurig netjes afgehandeld en ben geholpen door vriendelijke personeel

Goede en snelle service, mijn auto werd snel gerepareerd. Binnen 3 dagen kreeg ik mijn auto al terug. Ik was wel minder blij met verfvlekken aan binnenkant van mijn portier.

Snelle afhandeling

Vriendelijk personeel vrij snelle service (er zaten feestdagen tussen) goed resultaat en goede kwaliteit en garantie.

Bedrijf denkt goed met de klant mee!
Bedrijf denkt goed met de klant mee!
Ondanks de drukte bij het schadeherstelbedrijf kon ik mijn auto toch snel brengen voor reparatie. Bij het ophalen van de auto bleek mijn voertuig ook nog van binnen en buiten schoon gemaakt te zijn, top service!

Prima service en kwaliteit. Vriendelijk personeel. Denken goed mee.

Zeer vriendelijk personeel