Duidelijke communicatie en alles werd snel afgehandeld.
Tevreden mee.
Had ik overigens ook al zelf aan Lammertink doorgegeven

Deskundig oordeel van de schade, klantvriendelijk is hoog en dat geldt ook voor de snelheid van het herstel van de schade.

Prettige en vriendelijke mensen. Aanrader!

Wat een geweldige service. Ze leggen je precies uit wat ze gaan doen aan je auto en leveren topwerk. Wanneer de auto een paar dagen later klaar is dan verwacht, dan wordt een leenauto aangeboden.... Wat een geweldige service. Ze leggen je precies uit wat ze gaan doen aan je auto en leveren topwerk. Wanneer de auto een paar dagen later klaar is dan verwacht, dan wordt een leenauto aangeboden.
Echt aan te bevelen.

Zeer correct en snelle afhandeling

Ik heb het als zeer prettig ervaren, de mensen waren aardig .Een andere auto mee gekregen en met 2 dagen was de auto weer klaar.

Zijn altijd goed te bereiken en helpen een oplossing te vinden bij het inplannen van de reparaties Ook wanneer er naderhand nog complicaties zijn zijn worden deze netjes afgehandeld. Echt... Zijn altijd goed te bereiken en helpen een oplossing te vinden bij het inplannen van de reparaties Ook wanneer er naderhand nog complicaties zijn zijn worden deze netjes afgehandeld. Echt Super.

Goede service en dienstverlening.
Kwalitatief goed!
Klantvriendelijk!

Dit was mijn eerste ervaring met ASN. De schade is prima afgehandeld .De contacten met ASN, zowel telefonisch als met de chauffeur die de auto kwam halen en brengen, waren uitstekend.

Alles netje afgehandeld,en de auto mooi schoon terug gekregen!