Mijn algemene ervaring is zeer goed. De communicatie, de service en de gemaakte schade is super goed geregeld en de auto staat er weer goed bij. ASN Gorinchem weet precies wat er nodig is om een... Mijn algemene ervaring is zeer goed. De communicatie, de service en de gemaakte schade is super goed geregeld en de auto staat er weer goed bij. ASN Gorinchem weet precies wat er nodig is om een klant tevreden te houden, chapeau!

Schadeopname was prettig en tijd tussen op opname en reparatie circa 2,5 weken, voor mij zeer acceptabel. Personeel is bijzonder pragmatisch ingesteld en vriendelijk in contact. Fiets meenemen is... Schadeopname was prettig en tijd tussen op opname en reparatie circa 2,5 weken, voor mij zeer acceptabel. Personeel is bijzonder pragmatisch ingesteld en vriendelijk in contact. Fiets meenemen is geen probleem. Op uitdeuken en spuiten is niets aan te merken. Gewoon vakwerk. Auto is conform afspraak 2 dagen bij ASN geweest. Auto heel netjes en schoon opgeleverd. Liever geen schade, maar als dan toch zo is vertrouw ik de reparatie blind aan ASN toe!

Bijzonder klantvriendelijk en zeer snelle afhandeling, binnen 2 dagen had ik mijn auto weer terug, waar toch een flinke schade aan zat. Uitstekend gerepareerd en gespoten.
Dit bedrijf kan ik...
Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden!!

Na mijn aanrijding werd ik snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Daarbij is mijn auto weer als nieuw… ik heb niets hoeven doen en al mijn zorgen zijn uit handen genomen

Zeer klantvriendelijk

Goede service, prima leenauto. Maar te veel tijd tussen schade check en reparatie. Daarnaast heeft de auto ook een week bij ASN gestaan in plaats van de 2 dagen die verteld waren.

Perfect geholpen, de schade is werkelijk onzichtbaar hersteld.
Zeer tevreden.

Fijn contact en dienstverlening rondom het bijwerken van verschillende kleine beschadigingen aan mijn "klassieke" auto (20 jaar).
Hij kan zo weer de catalogus in!

Vriendelijk en behulpzaam

Vanaf het eerste telefoontje t/m oplevering auto alles perfect geregeld