Goede en snelle service

Het werk was snel en vakkundig gedaan. Het levering van een leenauto was ook goed geregeld.

Alles goed in orde

Goed,vriendelijk personeel en goed aan de afspraken gehouden.

Vriendelijk, pro-actief, meedenkend en schade is keurig gerepareerd.

De service met betrekking tot inname, schadebeoordeling en advies is helemaal goed, de afspraken worden exact nagekomen. Daar hou ik van!

Een hele positieve ervaring. Dit is de tweede keer helaas maar wat een vriendelijke en kundige behandeling gehad. Raad ik iedereen AAN!

Nette mensen en vlot geholpen met name door Gijs. Daarnaast is de schade keurig gemaakt, als nieuw!

Top ervaring bij ASN. klantvriendelijk, uitstekende service. Kreeg een leenauto mee en alles werd verder voor me geregeld. Ondanks de drukke vakantie periode snel geholpen en de auto is weer als... Top ervaring bij ASN. klantvriendelijk, uitstekende service. Kreeg een leenauto mee en alles werd verder voor me geregeld. Ondanks de drukke vakantie periode snel geholpen en de auto is weer als nieuw!!

Na eerste contact een afspraak gemaakt en alle bescheiden ingeleverd,
Na eerste contact een afspraak gemaakt en alle bescheiden ingeleverd,
op de dag van reparatie stond de leenauto klaar en ik zou gebeld worden wanneer de auto klaar was, zo gezegd en gedaan, op vrijdag stond mijn auto klaar en gepoetst en ook de binnenkant was zelfs schoongemaakt. Een super service, mag ik wel zeggen.