Goede service en mooi resultaat . Mijn auto is weer als nieuw .

Meerdere keren reeds mijn auto's laten herstellen en altijd als nieuw terug. Alles verzorgd en natuurlijk vervangende auto.

Ik ben zeer tevreden over het werk en benadering klant

Afspraak is afspraak. Goede communicatie. Goede service en vakmanschap

Ik heb de ontstaande schade aan mijn auto bij ASN Autoschade Gorinchem laten herstellen, omdat ik dat al jaren doet.
Ik krijg duidelijk informatie wat ze met mijn gaan doen om de schade aan...
Ik krijg duidelijk informatie wat ze met mijn gaan doen om de schade aan mijn auto te herstellen.
Een jonge vervangde auto die ik mee kreeg
En toen ik de auto ging ophalen werd ik vriendelijk te woord gestaan.
Verder kreeg ik nog uitleg wat ze aan mijn auto hebben gedaan

Toppie

De algemene ervaring die ik met ASN Autoschade Gorinchem gekregen heb bij ons eerste contact, was heel prettig, werd vriendelijk ontvangen, goed geholpen, gelijk vervangend vervoer geregeld, en... De algemene ervaring die ik met ASN Autoschade Gorinchem gekregen heb bij ons eerste contact, was heel prettig, werd vriendelijk ontvangen, goed geholpen, gelijk vervangend vervoer geregeld, en alles conform afspraak nagekomen.Al met al een aanrader.
ik zal ook zeker ASN Autoschade Gorinchem aanraden bij iemand die een schadebedrijf zoekt.

ASN schakelt snel zonder fratsen, duidelijke en redelijk prijs, afspraak = afspraak. Auto weer als nieuw opgeleverd.

Mijn ervaring met asn is heel goed bevallen. De gemaakte afspraken komen ze na en de schade is perfect gerepareerd .ik kan het iedereen aanraden. Grt Peter

Vriendelijk geholpen.