Goede ervaring en correcte afhandeling. Vanwege grote drukte duurde de reparatie
wat langer dan verwacht. Maar een leenauto vergoedt veel.

Zeer tevreden over correctheid afhandeling schade prettige en vertrouwde communicatie

De auto is naar tevredenheid hersteld. Ook erg fijn dat er een leenauto beschikbaar was.

Klantvriendelijkheid is uitstekend het herstellen van de schade fantastisch

Uiterst vriendelijk personeel; correcte afhandeling van de schade. Afspraken worden volledig nagekomen.

Vriendelijke mensen en top kwaliteit!

Informatie voorziening is niet altijd kloppend wat medewerkers afzonderlijk zeggen. Zo is niet meteen verteld dat er 100 euro vooraf betaald moet worden tot de reparatie is uitgevoerd.
Verder...
Verder correct behulpzaam bedrijf wat alle administravieve rompslomp overneemt mbt de schade en de schade netjes hersteld.

Volle agenda maar vriendelijk, klantgericht en duidelijk

Vriendelijke mensen, deskundig, vlotte afhandeling en bovenal goed werk leverend.

Na een fikse hagelbui leek mijn auto op een poffertjespan. Nadat deze schade gerepareerd is door een hersteller van ASN Gorinchem kan ik niet anders dan concluderen dat er bij ASN Gorinchem... Na een fikse hagelbui leek mijn auto op een poffertjespan. Nadat deze schade gerepareerd is door een hersteller van ASN Gorinchem kan ik niet anders dan concluderen dat er bij ASN Gorinchem vakmensen werken. Overigens waren de contacten met Gijs en Daniel ook zeer positief. Kortom, een bedrijf waar vakmensen werken en waar flexibele en meedenkende planners de boel bestieren.