Fijne en vriendelijke ontvangst.
Behulpzame medewerkers.
Meedenken in mogelijkheden.
Goede service en voortvarende schadeafhandeling.
Prima bedrijf.
Een echte aanrader...
Fijne en vriendelijke ontvangst.
Behulpzame medewerkers.
Meedenken in mogelijkheden.
Goede service en voortvarende schadeafhandeling.
Prima bedrijf.
Een echte aanrader bij schadegevallen.

Na de schade gemeld te hebben kon er snel een afspraak ingepland worden om te kijken naar de schade. Daarna verliep de communicatie stroef.
Door meerdere keren contact op te nemen omdat er...
Door meerdere keren contact op te nemen omdat er vanuit ASN geen respons kwam duurde het lang voordat de daadwerkelijke reparatie uitgevoerd kon worden.
Daarentegen werd er wel naar een tussenoplossing gezocht, maar dit had helaas niet het gewenste resultaat.

Alles was netjes geregeld, enig minpunt was dat we 4 weken moesten wachten voor het gemaakt kon worden, maar gezien de omvang van heg probleem, kon dit wel. Dus we gaan ervan uit als dit een... Alles was netjes geregeld, enig minpunt was dat we 4 weken moesten wachten voor het gemaakt kon worden, maar gezien de omvang van heg probleem, kon dit wel. Dus we gaan ervan uit als dit een urgenter probleem was geweest dat dit ook eerder opgepakt zou worden.

Ik had schade aan mijn auto, via verzekering bij ASN terechtgekomen
Zeer vriendelijk ontvangen, deskundig personeel
En de auto is supermooi gerepareerd

Duurde enige tijd alweer herstel mogelijk was. Bij aanlevering en ophalen auto zijn we heel vriendelijk te woord gestaan. Last but not least: herstel is keurig doorgevoerd.

Goede service en vriendelijke mensen.

Goede dienstverlening

Kon ondanks drukte toch nog eerder komen om de schade te laten herstellen. Reparatie is uitstekend uitgevoerd. Auto werd keurig schoongemaakt terug geleverd. Erg tevreden met het geheel.

Goed ervaring, je weet wat je mag verwachten. De wachttijd tot de daadwerkelijke reparatie was wat langer, maar al met al goed werk afgeleverd.

Vriendelijk, deskundig en prima service.