Nette snelle service!

Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Afspraken worden nagekomen!

Alleen maar positief. Ondanks de geringe bezetting in vakantietijd.

Meer dan perfecte service en altijd goed geholpen. Auto weer in zeer nette staat gebracht. Bij ophalen van auto is deze zelfs gewassen en van binnen uitgezogen.

Prettige ontvangst. Nette werkruimte. Goed werk afgeleverd.

In eerste instantie werd mijn afspraak verzet met 3 weken i.v.m. de vele zieken op de vestiging. De indicatie die in eerste instantie werd gegeven was dat mijn auto in 3 dagen klaar zou zijn, Bij... In eerste instantie werd mijn afspraak verzet met 3 weken i.v.m. de vele zieken op de vestiging. De indicatie die in eerste instantie werd gegeven was dat mijn auto in 3 dagen klaar zou zijn, Bij het afleveren werd dit verlengt tot mogelijk mogelijk ook na het weekeinde, maar uiteindelijk was de auto binnen 2 dagen klaar. De huur auto was een nette auto, alleen van binnen erg stoffig. Nu is dat geen probleem, maar het zijn de details die het cijfer een 10 had kunnen maken.

Snelle service met goed contact. De auto was een week eerder klaar dan gepland dus dat is helemaal mooi!

Alles keurig netjes gerepareerd. Binnen de afgesproken tijd. Zeer vriendelijk personeel en ze hebben echt hun best gedaan om te zorgen dat de schade gerepareerd was voor ik op vakantie ging. Prima... Alles keurig netjes gerepareerd. Binnen de afgesproken tijd. Zeer vriendelijk personeel en ze hebben echt hun best gedaan om te zorgen dat de schade gerepareerd was voor ik op vakantie ging. Prima service!

Vriendelijk en snel geholpen.
mijn schade is vakkundig hersteld niets aan op te merken .
na een week kreeg ik mijn auto gewassen en hersteld weer mee nadat ik de leen auto
vol...
Vriendelijk en snel geholpen.
mijn schade is vakkundig hersteld niets aan op te merken .
vol getankt terug gebracht heeft.