Hersteld de schade netjes er is niks meer van te zien de communicatie kan nog wel wat verbeterd worden mar ik ben heel tevreden met het geleverde resultaat hartelijk bedankt hiervoor.vriendelijke... Hersteld de schade netjes er is niks meer van te zien de communicatie kan nog wel wat verbeterd worden mar ik ben heel tevreden met het geleverde resultaat hartelijk bedankt hiervoor.vriendelijke groeten mevrouw C.A van Eijk-van Stek.

Prettige ervaring. Goede service.

Zakelijk en to the point, prima,
goede service
vakwerk geleverd,
netjes opgeleverd
goede vervangende auto

Ze hebben mijn auto snel, maar vakkundig gemaakt. Het contact met Raymond was zeer klantvriendelijk. Niet anders dan een prettige ervaring.

Het mag iets klantvriendelijker, eerst hadden ze mij niet in de planning staat (bleek toch van wel dan is een excuusje op zijn plaats). Wachttijd is lang, meer dan een maand moeten wachten op de... Het mag iets klantvriendelijker, eerst hadden ze mij niet in de planning staat (bleek toch van wel dan is een excuusje op zijn plaats). Wachttijd is lang, meer dan een maand moeten wachten op de reparatie. Vervangend vervoer (wel om gevraagd) niet geregeld?

Vlotte afhandeling. Vervangend vervoer en volgens afspraak auto weer op tijd opgeleverd.

Vriendelijk, professioneel en duidellijke uitleg betreffende de noodzakelijke werkzaamheden voor het herstel van de schade.
Benodigde tijd, contact tijdens de reparatie en eventueel vervangend...
Benodigde tijd, contact tijdens de reparatie en eventueel vervangend vervoer worden besproken waarna het verwachte tijdstip van aflevering wordt bepaald.
Als ik als cliënt enige uren vóór het verwachte tijdstip bij aankomst een keurig gerepareerde en gewassen auto zie ben ik zeer tevreden en adviseer ik anderen ASN autoschade in Bodegraven.

Vriendelijk. En vlotte afhandeling.

Service is top.
Herstel gaat snel.
Prijs is scherp.
Auto is van binnen en buiten schoon en splinternieuw.

Heel erg blij mee!

Goede service, vriendelijke mensen en auto is mooi gerepareerd. Alleen jammer dat er geen vervangend vervoer beschikbaar was, terwijl dit onderdeel is van mijn leasecontract (en ik dus voor betaal).