Planning, afhandeling, vervangend vervoer en resutlaat van het schadeherstel allemaal uitstekend verlopen.

Vreemde manier van serviceverlening naar de klant toe. Ik had niet echt een goed gevoel bij dit bedrijf.
Servicegerichtheid is minimaal. De reparatie is prima uitgevoerd, niets op aan te merken.
Zou ik dit bedrijf aanbevelen bij vrienden en familie...nee, zeker niet.

Zeer vriendelijk personeel. Een duidelijke prijsopgave die ook wordt nagekomen. De auto kon snel worden gerepareerd en alles zag er weer top uit. En ook nog gewassen!
Heel fijn bedrijf!

Telefonisch zeer vriendelijk. DE afspraakbevestigingen via de mail waren wat verwarrend. ASN zou onze auto ophalen thuis, maar de mails gaven aan dat er verwacht werd dat ik de auto zelf zou brengen

Zeer correct en uiterst behulpzaam met het vinden van onvindbare onderdelen ( catalysator Mitsubishi Pajero).

De dienstverlening was correct en kundig.

ASN komt zijn afspraken goed na en denkt met de klant mee .
Mijn auto was zelfs een dag eerder dan gepland klaar .

Goede service, snelle afhandeling en prettig contact met medewerker.
Schade is heel goed verholpen en ik vond het verrassend dat de auto keurig gewassen is.
Kortom chapeau.

Goede snelle service
bij het ophalen was me auto ook nog een van binnen en buiten schoongemaakt
helemaal top..!

Contact verliep vlekkeloos en afspraken zijn nagekomen. Schade is netjes hersteld en auto ook nog gewassen etc. Kortom, erg tevreden!