Vriendelijke mensen, goede service en mijn auto weer als nieuw!

Prima afhandeling. Vriendelijk personeel en mooi herstelde auto.

Vriendelijk en behulpzaam. Mooie leenauto stond klaar voor de drie dagen dat mijn schade verholpen werd. Keurig netjes opgeleverd.

Goed en snel geregeld.

Op zich een prima ervaring. Het was lastig dat tijdens de eerste afspraak de auto niet gedaan kon worden. Wel prettig dat er een week later ruimte was om de auto te doen. Fijn dat ze een mailtje... Op zich een prima ervaring. Het was lastig dat tijdens de eerste afspraak de auto niet gedaan kon worden. Wel prettig dat er een week later ruimte was om de auto te doen. Fijn dat ze een mailtje sturen over de mogelijkheden.

Vriendelijk, correcte reparatie en goede afsluiting en service naar de klant toe.

Ik ben heel netjes geholpen vanaf de schade beoordeling tot een met het herstel. Er wordt heel duidelijk vermeld wat de kosten zijn, verwachting hoe lang het herstel zal duren en wanneer dat kan.... Ik ben heel netjes geholpen vanaf de schade beoordeling tot een met het herstel. Er wordt heel duidelijk vermeld wat de kosten zijn, verwachting hoe lang het herstel zal duren en wanneer dat kan.
De schade is keurig herstelt.

Contact per mail en telefonisch om op de hoogte gehouden te worden is goed.
Contact per mail en telefonisch om op de hoogte gehouden te worden is goed.
Kan nog beter als jullie direct een 1ste melding maken als jullie door een verzekerings bedrijf op de hoogte gesteld worden.
En evt extra afspraken of wensen van de klant per schade noteren
Maar schade is perfect verholpen en extra kleine deuk netjes opgelost

Keurig geholpen. Prima leenauto meegekregen. En bovenal is de schade netjes hersteld!!