Prima. Kwaliteit van reparatie uitstekend, afgesproken leenauto stond klaar, duur van de reparatie werd vooraf prima gecommuniceerd. Auto gewassen weer teruggekregen. Echter, hoewel ik op basis van... Prima. Kwaliteit van reparatie uitstekend, afgesproken leenauto stond klaar, duur van de reparatie werd vooraf prima gecommuniceerd. Auto gewassen weer teruggekregen. Echter, hoewel ik op basis van mijn verzekering, mijn auto kon laten halen en brengen, heb ik ervoor gekozen om de auto zelf te brengen en te halen. Als dan 5 x ( ! )wordt gezegd en gemeld dat ik de bruikleenauto wel afgetankt moet inleveren, dan irriteert dat mateloos. Kortom, schadeherstel uitstekend, klantvriendelijkheid uiterst matig.

Bij ASN zijn ze snel en vakkundig. Ik ben er zeer goed geholpen. Ook de communicatie is tijdig en goed.

De Algemene ervaring met ASN Autoschade is zeer goed. Er wordt voldoende tijd genomen om de schade op te nemen voor de schatting van de reparatie kosten. De reparatie werd binnen de afgesproken tijd... De Algemene ervaring met ASN Autoschade is zeer goed. Er wordt voldoende tijd genomen om de schade op te nemen voor de schatting van de reparatie kosten. De reparatie werd binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Het resultaat van de reparatie was goed en voldeed geheel aan de verwachtingen.

Vriendelijk te woord gestaan. Reparatie keurig uitgevoerd. niets op aan te merken.

Fijne gasten, auto keurig gerepareerd, spuitwerk ziet er keurig uit, extra deukjes meegenomen in de uitspuitzone, moest alleen ff terug ivm spuitnevel aan de andere kant, maar keurig verholpen.

Super vriendelijk, perfect herstel en als extra ook auto gewassen retour ontvangen !

Mijn eerste ervaring met ASN is heel goed werd heel netjes geholpen .
Er was ook een andere auto geregeld zodat ik mijn werkzaamheden toch kon blijven doen.
De schade was goed...
Mijn eerste ervaring met ASN is heel goed werd heel netjes geholpen .
De schade was goed verholpen en mijn bus was gewassen helemaal top.

Klantvriendelijk , beleefd en perfect schade hersteld in kort tijds bestek

Nette service, Raymond heeft mij ook netjes te woord gestaan en mijn auto was uiteindelijke binnen 1 dag al weer klaar. Alleen de ontvangst ruimte is een beetje ouderwets en zou een opknapbeurt... Nette service, Raymond heeft mij ook netjes te woord gestaan en mijn auto was uiteindelijke binnen 1 dag al weer klaar. Alleen de ontvangst ruimte is een beetje ouderwets en zou een opknapbeurt kunnen gebruiken.

Fijn bedrijf. Je wordt vriendelijk geholpen. En ze hebben heel goed werk afgeleverd